Shit vad coola, vad är det för modeller?
The Zilla brothers.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit vad coola, vad är det för modeller?
The Zilla brothers.
Jag skulle tro att det är dessa?Shit vad coola, vad är det för modeller?
Dykare som menar allvar. Det är ju svårt att säga "snygga", men coola är de.- Jag säger tummen upp!
Erfarenhet av denna promaster eco-drive?
Kvalitet och tidshållning?
https://www.uret.se/citizen-promast...pbWzhFVPddq_6i-lVlkl9-KbvwH3pCsRoCjwsQAvD_BwE
Kul, Funderar på att införskaffa som sommardinka. Har du några färska bilder kanske?Har den. Älskar den. Förvånansvärt gedigen. Tidshållning som normal kvarts.
Har den. Älskar den. Förvånansvärt gedigen. Tidshållning som normal kvarts.
Flygarstuk med rejäl kronaRiktig bild
Glasringen ser riktigt lyxig ut. Kunde varit en aning mindre för min smak.Flygarstuk med rejäl krona
Hehe, alltid är det något man hittar Personligen har jag börjat se för korta visare överalltGlasringen ser riktigt lyxig ut. Kunde varit en aning mindre för min smak.
Precis, mindre boett är lösningenHehe, alltid är det något man hittar Personligen har jag börjat se för korta visare överallt
Riktig snygg! Hur är länken?Riktig bild
Jag tror att det ska föreställa CQ och står helt enkelt för Citizen Quartz. De märkte i princip alla sina klockor med den loggan.Känner någon till vad "CD" står för på ovanstående? Jag hittar ingenting på nätet, men märkningen har synts även på analoga klockor.
Ja, jag såg i crystron-tråden att det varit en utvecklingJag tror att det ska föreställa CQ och står helt enkelt för Citizen Quartz. De märkte i princip alla sina klockor med den loggan.
Lånad bild
Inte klämt och känt men den tror jag inte det är något fel på.Riktig snygg! Hur är länken?
Ingen koll på klockan tyvärr, men dom där watch house.de har alltid förföriska bilder på sin sidaFinns det någon här som haft följande klocka och kan ge ett litet utlåtande månne?
En Promaster Marine yacht, ref: JR4060-88E
Lånad bild.
Jag är ju verkligen ingen seglare men tycker att klockan ser helt brutal ut
Fick hem den här idag, mycket nöjd!
Blir nog en bra sommarklocka