Code
AKA Vincent B
Riktigt snygg.. Var köpte du?den kom idag! och OJ om jag är nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg.. Var köpte du?den kom idag! och OJ om jag är nöjd!
beställde den ifrån England - Ebay.Riktigt snygg.. Var köpte du?
Jag hade föregångaren AQ4020-54Y. Mycket trevlig Den du postat är några millimeter större och högre samt har lysmassa. Jag inte är jätte förtjust i att ha sekundmarkeringarna i chapterringen, men annars är dom väldigt fina klockor.Ingen av er som äger en Citizen chronomaster? Denna var ju sjukt snygg..
ngen av er som äger en Citizen chronomaster
Jättefin! En kollega på jobbet har en likadan med världens bilhandlarhäng. Det enda som gör att jag inte klickat hem en är pga den integrerade länken. Inte för att jag skulle ha den på något annat då original länken är grym, utan mer för att jag vill ha valmöjligheten till att få byta, om man nån gång skulle bli sugen på att byta band. Med det sagt, så blir jag bara mer o mer sugen på att införskaffa en så fort jag ser den på min kollegas handled. Urverket, calibre 2100, är föresten helt gjort för hand och går att serva. Grym klocka verkligen. Grattis!den kom idag! och OJ om jag är nöjd!
Det är ju eco-drive, vad är det man ska, serva?? Går ju byta solcellspanelen mm på alla eco-driveJättefin! En kollega på jobbet har en likadan med världens bilhandlarhäng. Det enda som gör att jag inte klickat hem en är pga den integrerade länken. Inte för att jag skulle ha den på något annat då original länken är grym, utan mer för att jag vill ha valmöjligheten till att få byta, om man nån gång skulle bli sugen på att byta band. Med det sagt, så blir jag bara mer o mer sugen på att införskaffa en så fort jag ser den på min kollegas handled. Urverket, calibre 2100, är föresten helt gjort för hand och går att serva. Grym klocka verkligen. Grattis!
Jättefin! En kollega på jobbet har en likadan med världens bilhandlarhäng. Det enda som gör att jag inte klickat hem en är pga den integrerade länken. Inte för att jag skulle ha den på något annat då original länken är grym, utan mer för att jag vill ha valmöjligheten till att få byta, om man nån gång skulle bli sugen på att byta band. Med det sagt, så blir jag bara mer o mer sugen på att införskaffa en så fort jag ser den på min kollegas handled. Urverket, calibre 2100, är föresten helt gjort för hand och går att serva. Grym klocka verkligen. Grattis!
De är coola de där! Bra köpPlockade upp en sån här LE NY0087, ser fram emot att sporta i sommar
De är coola de där! Bra köp
Oh, var fanns de på rea?Eller hur, dessutom på bra rea!
Oh, var fanns de på rea?
Sjukt snyggt!Satte pandan på ett racingläder
Tackar ödmjukastSjukt snyggt!
Jag är svag när det gäller snygga gröna urtavlor. Dessa var faktiskt riktigt sexiga tycker jag och jag ska spana efter ett grönt exemplar.
Citizen Kuroshio '64, kul tillskott även om 41 mm känns stort. https://isochrono.com/citizen-kuroshio-64-an-affordable-and-vintage-styled-collection/
I artikeln skriver man att Citizen med denna modell "has really turned its attention to the enthusiast market.". Det är visserligen författarens ord, men vilka entusiaster är det som åsyftas då tro? Jag gillar vintagedesign precis som så många andra, men om man vill tillfredsställa entusiaster får man gå längre
Citizen Kuroshio '64, kul tillskott även om 41 mm känns stort. https://isochrono.com/citizen-kuroshio-64-an-affordable-and-vintage-styled-collection/
Du råkar inte vara sugen på att sälja?Tackar ödmjukast
Jag tycker man har löst datumfönstret riktigt snyggt på dennaPlockade upp en sån här LE NY0087, ser fram emot att sporta i sommar
Jag tycker man har löst datumfönstret riktigt snyggt på denna
Var köpte du den, om man får fråga? Jag letar men den verkar vara slut överallt.Plockade upp en sån här LE NY0087, ser fram emot att sporta i sommar
Var köpte du den, om man får fråga? Jag letar men den verkar vara slut överallt.
Antagligen för sen till festen men jag chansar på att fråga ändå
Inte just nu tyvärr. Hade faktiskt tröttnat lite på den, men efter att jag bytt till det nya racinglädret så känns den fulländad. Men, de är inte så dyra. Kostar runt 3k från Japan.Du råkar inte vara sugen på att sälja?
Tröttnar du även på racinglädret så vet du var jag finnsInte just nu tyvärr. Hade faktiskt tröttnat lite på den, men efter att jag bytt till det nya racinglädret så känns den fulländad. Men, de är inte så dyra. Kostar runt 3k från Japan.