Ja, det kan man ju tycka att det kunde varaHaha det är lugnt, har inte hunnit gräva än! En lämplig kompensation kan vara att SÄLJA mig rätt länk
Allt har ju sitt pris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det kan man ju tycka att det kunde varaHaha det är lugnt, har inte hunnit gräva än! En lämplig kompensation kan vara att SÄLJA mig rätt länk
Schack matt!Ja, det kan man ju tycka att det kunde vara
Allt har ju sitt pris
Vad är detta för band? Gillar skarpt!
Vad är detta för band? Gillar skarpt!
Ok! Verkar lite klurigt att få tag på. Om du plötsligt tröttnar och vill sälja, skicka PMKul, tack! Jag är himla nöjd. Det är ett NOS zodiac-gummi faktiskt. Bra struktur, skönt och väldoftande. Och sommar!
Jag vill minnas att 0=januari och att endast N och D används för november och december... men jag kan ha fel, ibland ser 0 ut som O och ska i så fall vara oktober och då är ju 1 januariÄr det alltså inte januari, som Seiko?
Jag fick visserligen inte artikelnr men Ur & Penn (jo det är sant) kan tydligen ta hem en. 1200 spänn samt 5-10 veckors leverans!Stopp och belägg här, jag är ute och cyklar!
Det artikelnumret är INTE länken till den Citizen som du vill ha till. Jag har tagit fel.
Bara för detta så ska jag försöka att fixa fram rätt nummer så klart. Sorry
Det är ju inte billigt direkt men vad gör man inte? Ska du köra?Jag fick visserligen inte artikelnr men Ur & Penn (jo det är sant) kan tydligen ta hem en. 1200 spänn samt 5-10 veckors leverans!
Njae. Antingen tar jag det lugnt och ser om klockan/länk kommer här nångång. Annars tror jag att jag får ge mig. Gummi är också bra!Det är ju inte billigt direkt men vad gör man inte? Ska du köra?
Inte för min del, jag har länken redanMen jag kan se om jag får artikelnummer om det önskas?
Allt är relativt, men med tanke på hur mycket läderband kan kosta känns 1200 för en länk överkomligt...Jag fick visserligen inte artikelnr men Ur & Penn (jo det är sant) kan tydligen ta hem en. 1200 spänn samt 5-10 veckors leverans!
Riktiga klassiker med på den bilden!Rotat fram denna som dessvärre alltid blir liggande
Snygg, har du servat den ngn gång, gångprecision?21 år gammal skönhet
Nej har inte servat den ännu. Men den går rätt bra än så länge + några enstaka sekunder per dag. Tänkte byta glaset och packningar själv, men ingen ”redig” service.Snygg, har du servat den ngn gång, gångprecision?
Kul att den hoppade igång, en riktig klassikerHej alla citizenare. Tack för fint forum och bra tråd. Provar ett första inlägg här med en bild på min gamla aqualand. Köptes 1993 i Abu Dhabi på väg hem från dykresa. Har efter hårt äventyrande legat och dammat i tio år men min urmakare fick liv i den med ett batteribyte (tre batterier i denna). Går superbt bra igen nu 27 år ung! Satte på ett Hirsch gummi för att fira.