Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt najs. Den modellen gör sig duktigt bra på racingbandCA0641-16X på Geckota Vintage racingläder. Rätt stor men lätt och smidig ändå tycker jag. Lyckades aligna sekundvisaren som var lite off när jag fick den. Helt ok nu.
Kul att du tycker det! Jag tycker den är många gånger snyggare i verkligheten än på de klassiska 'affärsbilderna'. Men originalbandet var lite sisådär.Den var riktigt najs. Den modellen gör sig duktigt bra på racingband
Sjukt snygg!Nykär dubbelpost idag.
Vad för band är det där?Har kört den här idag. Trevlig
Det är ett sånt där zuludiver. Jag har haft svårt att hitta klockor som jag gillar det på men det funkar på ny0040Vad för band är det där?
Precis en sån har jag haft. Riktigt skön länk på den. Såldes här på forumet i mars. Jag hade letat efter ett orginalgummi. Googla CA0718-13E så ser du vilket jag menar.Stugmys med CA0711-80H. Den hugade bör vara beredd på storleken (både bredd och tjocklek) och att vridringen är grå snarare än svart. Ska prova ett gummi också. Några förslag? 22 mm.
Och bra bild på lumen där, den är vass på denna. Mitt enda problem är att klockan är lite stor, får se hur det går.Precis en sån har jag haft. Riktigt skön länk på den. Såldes här på forumet i mars. Jag hade letat efter ett orginalgummi. Googla CA0718-13E så ser du vilket jag menar.
Den är stor men funkade hyfsat på mina 19,5 cm leder. Det som störde mig var att det var omöjligt att se datumetOch bra bild på lumen där, den är vass på denna. Mitt enda problem är att den är lite stor, får se hur det går.
Det hade jag klarat, men jag ser knappt armen...Den är stor men funkade hyfsat på mina 19,5 cm leder. Det som störde mig var att det var omöjligt att se datumet
Säger kanske mer om mitt behov av läsglasögonDet hade jag klarat, men jag ser knappt armen...
Trevligt! Min svarta natthök säger hej.Nu har min andra citizen kommit. Beställde den före dykaren, men lång leveranstid.
Riktigt ball. Visste inte att den fanns som helsvart! Midnighthawk.Trevligt! Min svarta natthök säger hej.
Ja den är ganska stöddig. Har haft den rätt länge nu men har fortfarande inte tagit mig för att läsa på hur mätverktyget funkar. Börjar snurra i huvudet varje gång jag försöker...Riktigt ball. Visste inte att den fanns som helsvart! Midnighthawk.
Sjukt sugen trycka på avtryckaren på den där, osar kvalitet.En homage mellan Sinn och Breitling?
Sjukt sugen trycka på avtryckaren på den där, osar kvalitet.
Tack. Men det är just den blåa referensen på bilden som är intressant, då jag redan har en annan svart promaster tough.Find en svart på köp och sälj.