• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Gusj

Omega
Perfekta beatern till bÄtmeck. (efter mycket mycket om och men Àr lÀnken Àntligen pÄ plats)
IMG_20190521_140240.jpg

Ännu bĂ€ttre pĂ„ den rassliga lĂ€nken!
 

Stemaa

Breitling
Nu Àr man med i klubben :happyhappy: Sjukt cool klocka!


FrÄga: nÀr jag skruvade in kronan i bottenlÀget sÄ klickade det till i vredet. Ska det göra sÄ eller har jag haft sönder nÄgot? :nailbiting:
NÀ det lÄter konstigt, men det kanske Àr sÄ pÄ dom nya modellerna, Àr den helt ny?
 

wanstahl

Cartier
Nu Àr man med i klubben :happyhappy: Sjukt cool klocka!


FrÄga: nÀr jag skruvade in kronan i bottenlÀget sÄ klickade det till i vredet. Ska det göra sÄ eller har jag haft sönder nÄgot? :nailbiting:
Jag har en frĂ„n -18. Inget klick frĂ„n den nĂ€r kronan skruvas in. NĂ€r du skriver vredet, vad syftar du pĂ„? (Är inte helt 100% pĂ„ all termer, haha)
 

AnliN

Breitling
NÀ det lÄter konstigt, men det kanske Àr sÄ pÄ dom nya modellerna, Àr den helt ny?

Den Àr helt ny. Klicket kom precis innan jag nÄdde bottenlÀget dÄ jag skruvade in kronan. Tror dock att det inte Àr nÄgon fara.
Ni som har klockan sedan tidigare, hur hÄrt skruvar ni Ät er krona och kan man förstöra den om man drar Ät för hÄrt?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Den Àr helt ny. Klicket kom precis innan jag nÄdde bottenlÀget dÄ jag skruvade in kronan. Tror dock att det inte Àr nÄgon fara.
Ni som har klockan sedan tidigare, hur hÄrt skruvar ni Ät er krona och kan man förstöra den om man drar Ät för hÄrt?
Den ska bara skruvas in tills det tar stopp, man behöver inte skruva Ät den eller spÀnna den pÄ nÄgot sÀtt.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
DÄ gör jag sÄ i framtiden. Tack för svaret :)
MÀrker man att den skruvar ut sig sjÀlv under anvÀndning sÄ kan man ju dra Ät den lite grann, annars finns det ingen anledning. Det spelar ingen roll för vattenresistensen sÄ det behöver man inte vara orolig för. :)
 
Topp