foppa13
Silver
Du nöp den alltså, grattis till dig och tråkigt för mig. Gillar verkligen den modellen och har letat ett tag, men jag var för långsam denna gång...Kass bild men ändå. Min Owgmarch ligger pyrt till nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du nöp den alltså, grattis till dig och tråkigt för mig. Gillar verkligen den modellen och har letat ett tag, men jag var för långsam denna gång...Kass bild men ändå. Min Owgmarch ligger pyrt till nu.
Jag var nära på att köpa den med haha.Du nöp den alltså, grattis till dig och tråkigt för mig. Gillar verkligen den modellen och har letat ett tag, men jag var för långsam denna gång...
Haha, vissa dom blir aldrig nöjda...Jag var nära på att köpa den med haha.
Jag var snabb för en gångs skull. Tror den låg i 38 minDu nöp den alltså, grattis till dig och tråkigt för mig. Gillar verkligen den modellen och har letat ett tag, men jag var för långsam denna gång...
Jag tycker att det var ett riktigt bra pris faktiskt så det förvånar mig inte att den gick snabbt. Jag hörde av mig nästan direkt men kände att två kanske blir lite kaka på kaka haha.Jag var snabb för en gångs skull. Tror den låg i 38 min
Det hade absolut varit kaka på kaka Dessutom är ju den du redan har i ett absolut toppskick. Patineringen på visare och index matchar perfekt och jag gillar den öppna 6:an och 9:an.Jag tycker att det var ett riktigt bra pris faktiskt så det förvånar mig inte att den gick snabbt. Jag hörde av mig nästan direkt men kände att två kanske blir lite kaka på kaka haha.
Toppskick vet jag inte men den är riktigt fin iaf. Det är din med.Det hade absolut varit kaka på kaka Dessutom är ju den du redan har i ett absolut toppskick. Patineringen på visare och index matchar perfekt och jag gillar den öppna 6:an och 9:an.
Var det du som budade hem den alltså, kul att den kom till KS och dig Aldrig sett den där boetten till dykarna, finns det även sådana eller kan den vara omgjord?Oops!
City automatic
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-03-17 18:56:22. Köp & sälj begagnade & oanvända Herr på Tradera.www.tradera.com
Tack! Jag har sett den tidigare. Finns någon/några på KS.Var det du som budade hem den alltså, kul att den kom till KS och dig Aldrig sett den där boetten till dykarna, finns det även sådana eller kan den vara omgjord?
Jasså se där, man lär sig alltid nåt nytt om Citys modeller. Riktigt bra pris fick du den för dessutomTack! Jag har sett den tidigare. Finns någon/några på KS.
Visarna "måste" relumas sedan vet man ju inte om det är dags för service så vi får se. Såg även nu att det är en helt ny användare på Tradera med noll omdömen så vi få se om det kommer någon klocka haha.Jasså se där, man lär sig aöltid nåt nytt om Citys modeller. Riktigt bra pris fick du den för dessutom
Så länge du får klockan haha så har den potential att bli riktigt finVisarna "måste" relumas sedan vet man ju inte om det är dags för service så vi får se. Såg även nu att det är en helt ny användare på Tradera med noll omdömen så vi få se om det kommer någon klocka haha.
Ja jag hoppas det haha!Så länge du får klockan haha så har den potential att bli riktigt fin
Snygg med den länken !!Tack! Jag har sett den tidigare. Finns någon/några på KS.
Ja jag blev lite nyfiken om det kan vara en originallänk?Snygg med den länken !!
Här är min Blå med lika korrekt boett.
Obs! Gammal bild.
Vet du om den har 19 eller 20mm mellan luggarna?Snygg med den länken !!
Här är min Blå med lika korrekt boett.
Obs! Gammal bild.
Fin samling, lätt avis...Styrelsemöte!
Stort tack!Fin samling, lätt avis...
Bästa skin diver, så grymt bra, ångrar att jag inte utmanade ditt maxbud när den såldes...
Jag är tacksam för det! Nu har den fått en service, nya packningar och lume på visarna men det kanske jag redan nämnt?Bästa skin diver, så grymt bra, ångrar att jag inte utmanade ditt maxbud när den såldes...
Såg nu att jag skrev det några inlägg upp.Jag är tacksam för det! Nu har den fått en service, nya packningar och lume på visarna men det kanske jag redan nämnt?
Det förtjänade den, alltid lätt att vara efterklok men det gäller att se potentialen bortom repor och visare utan lume...Jag är tacksam för det! Nu har den fått en service, nya packningar och lume på visarna men det kanske jag redan nämnt?