• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

City

Kass bild men ändå. Min Owgmarch ligger pyrt till nu.
20220308_183126.jpg
Du nöp den alltså, grattis till dig och tråkigt för mig. Gillar verkligen den modellen och har letat ett tag, men jag var för långsam denna gång...

Jag tycker att det var ett riktigt bra pris faktiskt så det förvånar mig inte att den gick snabbt. Jag hörde av mig nästan direkt men kände att två kanske blir lite kaka på kaka haha. 😄
Det hade absolut varit kaka på kaka😄 Dessutom är ju den du redan har i ett absolut toppskick. Patineringen på visare och index matchar perfekt och jag gillar den öppna 6:an och 9:an.

Jasså se där, man lär sig aöltid nåt nytt om Citys modeller. Riktigt bra pris fick du den för dessutom👍
Visarna "måste" relumas sedan vet man ju inte om det är dags för service så vi får se. Såg även nu att det är en helt ny användare på Tradera med noll omdömen så vi få se om det kommer någon klocka haha.

Visarna "måste" relumas sedan vet man ju inte om det är dags för service så vi får se. Såg även nu att det är en helt ny användare på Tradera med noll omdömen så vi få se om det kommer någon klocka haha.
Så länge du får klockan haha så har den potential att bli riktigt fin🙂

Tänkte göra en heads up här i tråden, kommer släppa vidare en av mina City-kronografer till samma pris som jag (och tidigare ägaren) köpte den för. Så om någon annan City-galning är sugen på den så får ni gärna höra av er!

Den har berörts innan här i tråden under @Staafen ägo, med historian bakom osv.
Edit: Nu har den hittat en ny ägare😍
992CD8F4-FEFC-44AE-861E-B2D8AAC50588.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp