Tillbaka från spa, nu med lumeplupp. Tack @rogart-63
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad snygg den var på nato. Var är det från?Tillbaka från spa, nu med lumeplupp. Tack @rogart-63
Hur ser ditt glas ut i profil?Tillbaka från spa, nu med lumeplupp. Tack @rogart-63
Vad snygg den var på nato. Var är det från?
Nato är från CNS. Glaset ser skumt ut på bilen pga ljuset tror jag. Det är svagt kupat i linje med bezelns lutning. Återkommer med bild dagsljus.Hur ser ditt glas ut i profil?
Det låter som mitt glas på samma modell isf.Nato är från CNS. Glaset ser skumt ut på bilen pga ljuset tror jag. Det är svagt kupat i linje med bezelns lutning. Återkommer med bild dagsljus.
@Staafen ?? Jag tittar på digVem ska norpa den här först då?
Lär gå fort, så om någon som följer tråden är sugen får ni nog skynda!
Avslutad - City MRP SA dykare, automat
Up for grabs är en klocka som varit featured på KS Instagram! Automatisk City-dykare med det tunnare caset från MRP SA och kupat plexi. Inte lagt märke till nån stor tidsavvikelse, quick set funkar. Kronan skruvar i bra. Den har använts, och det syns. Kommer på en Citizen-länk som passar...klocksnack.se
Såg den och vi har faktiskt varit i kontakt innan. Har en automatare redan som jag är väldigt nöjd med så hoppar denna.@Staafen ?? Jag tittar på dig
Aha! Trodde ditt motto va ’Gotta catch them all’Såg den och vi har faktiskt varit i kontakt innan. Har en automatare redan som jag är väldigt nöjd med så hoppar denna.
Det låter som mitt glas på samma modell isf.
Kul Att man inte sett någon av de där digitala tidigare, de var ju tuffa!
Såg den men är inte supertaggad. Är vridningsinfattningen original?Är nån här med och budar på vraket?https://www.tradera.com/item/540488458
Nej, det tror jag inte. Har iallafall aldrig sett tidigare. Tavlan med de "öppna" 6 och 9 och visarna är dock orginal.Såg den men är inte supertaggad. Är vridningsinfattningen original?
Skulle tro den är original? Har för mig jag sett tidigare och det är ju samma tryck som de svarta?Nej, det tror jag inte. Har iallafall aldrig sett tidigare. Tavlan med de "öppna" 6 och 9 och visarna är dock orginal.
Du kan säkert ha rätt. Svårt att veta nåt definitivt om City.Skulle tro den är original? Har för mig jag sett tidigare och det är ju samma tryck som de svarta?
Att du bjöd var väl ingen större överraskning Jag fick reda på efter auktionen att visaren var av, var väldigt svårt att se på säljbilderna så jag borde kanske ha ställt lite mer frågor och bett om bilder. Men jag hade såklart möjligheten att avstå köpet men valde att fullfölja, av det man kan se har den potential och nytt glas och service hade jag ju tagit med i kalkylen. Men det är väl minutvisaren som är orosmolnet,är nog inte helt enkelt att hitta ersättningsvisare men det där med att löda ihop lät intressant vilka kan sånt?Jag bjöd på den med men hoppade när jag fick reda på att minutvisaren var av. Det går säkert att löda ihop dock. Trevlig klocka helt klart!
Haha nej det är sant!Att du bjöd var väl ingen större överraskning Jag fick reda på efter auktionen att visaren var av, var väldigt svårt att se på säljbilderna så jag borde kanske ha ställt lite mer frågor och bett om bilder. Men jag hade såklart möjligheten att avstå köpet men valde att fullfölja, av det man kan se har den potential och nytt glas och service hade jag ju tagit med i kalkylen. Men det är väl minutvisaren som är orosmolnet,är nog inte helt enkelt att hitta ersättningsvisare men det där med att löda ihop lät intressant vilka kan sånt?