Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för omtanken! Jag fick en igår
Jag tackar också, men har fått av en redan
Ingen aning, gissar att sim måste sitta i när man får invite eftersom det alltid skickas med sms.
Ing
Nej, det behöver du inte. Se bara till att den är uppkopplad mot WiFi.Måste man ha simkort i Ipaden?
Jag har inte använt iPhone på 15 år
Skicka PM om du behöver en invite, jag har ett gäng kvar som jag antagligen inte kommer använda.Det vore kul att vara med men kan någon invitea i så fall?
det är löst, tack ändåSkicka PM om du behöver en invite, jag har ett gäng kvar som jag antagligen inte kommer använda.
Skicka pm till mig med ditt mobilnummer dit jag ska skicka inviten.Om någon har en extra invite så får ni jätte gärna säga till
Nej, inget av det som sägs sparas. Allt är endast live. För att installera Clubhouse behöver du IPhone och du måste få en invite. Jag kan fixa invite om du är intresserad.Nu har jag missat detta helt och hålet. Kan man lyssna på detta i efterhand typ som en podd
eller hur fungerar detta egentligen? Känner faktiskt inte till Clubhouse.... /:
Nei, dessverre. Du må være der live.Nu har jag missat detta helt och hålet. Kan man lyssna på detta i efterhand typ som en podd
eller hur fungerar detta egentligen? Känner faktiskt inte till Clubhouse.... /:
Om någon har en extra invite så får ni jätte gärna säga till
Fikk en invite så det löste sig. TackSkicka pm till mig med ditt mobilnummer dit jag ska skicka inviten.
Nej, inget av det som sägs sparas. Allt är endast live. För att installera Clubhouse behöver du IPhone och du måste få en invite. Jag kan fixa invite om du är intresserad.
Ok tack snällt. Hojtar till om det skulle bli aktuellt.Nei, dessverre. Du må være der live.
Pm med mobilnr så fixar jag enDenna kommande onsdag skriver jag två tentor efter varandra. Kommer vara slutkörd, så slappnar gärna av till lite klockprat på kvällen.
Hur får man en invite?
Samma som ovan, pm med mobilnummer dit du vill ha inbjudan.Detta låter lite skoj, om någon har en invite så skrik till.
mvh
Återkommer med nummer, måste uppdatera IOS för att kunna ladda ner appen.Pm med mobilnr så fixar jag en
Håller en invite till digÅterkommer med nummer, måste uppdatera IOS för att kunna ladda ner appen.
Jag tror det blir grön tavla och svart keramisk bezel eller möjligtvis tvärtom på en jubiléeutgåva.Spent på diskusjonen om den nye Explorer II med grønn GMT-viser, grønn lume og grønn ceramic insert.
Har du ont om utrymme i luren? Det brukar krävas några GB ledigt utrymme för att kunna ladda ner och installera uppdateringarna.Jag måste ha senaste IOS för att kunna ladda ner Clubhouse. Dock vägrar mobilen uppdatering. Vet någon varför?
Du ser så mysig ut på profilbilden alltsåJag tror det blir grön tavla och svart keramisk bezel eller möjligtvis tvärtom på en jubiléeutgåva.
Haha tack! Var det dig jag snodde den från?Du ser så mysig ut på profilbilden alltså
Tror det är anledningen. Har nog för många wristshots...Har du ont om utrymme i luren? Det brukar krävas några GB ledigt utrymme för att kunna ladda ner och installera uppdateringarna.