Jepp. För att kunna regga sig på sidan och ta emot invite-smset.Vet ni om man måste ha ett simkort i sin iPhone för att det ska funka?
Skaffa billigast möjliga kontantkort så är det löst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp. För att kunna regga sig på sidan och ta emot invite-smset.Vet ni om man måste ha ett simkort i sin iPhone för att det ska funka?
Jepp. För att kunna regga sig på sidan och ta emot invite-smset.
Skaffa billigast möjliga kontantkort så är det löst
Ingen aning, gissar att sim måste sitta i när man får invite eftersom det alltid skickas med sms.
Ingen aning.
Vi kan väl testa? ska jag skicka en invite till dig? jag har ett begränsat antal men vill väldigt gärna få med dig i clubhouse.Kan man ta emot en invite på sin android och använda den på sin ipad eller iphone utan sim? Vad består inviten av? Är det bara en länk eller en kod att skriva in så borde det funka. #tekniksnack
Da er denne for dere. Lykke til. Husk at andre CH-app for Android er antagelig en Trojansk hest..Känns som att det är flera av oss som inte använder iPhone.
Någon vänlig själ som är insatt i hur det här funkar kanske har en lösning för oss?
Tack! Vi kan gäna testaVi kan väl testa? ska jag skicka en invite till dig? jag har ett begränsat antal men vill väldigt gärna få med dig i clubhouse.
Lägg en förfrågan i OWG-tråden.Kul med lite kvällsdiskussioner . Jag hoppar gärna in och ansluter om någon vänlig själ vill bjuda in mig till Clubhouse. Det verkar kräva någon form av inbjudan om jag förstår det hela rätt(?)
Verkade ju fungera!Tack! Vi kan gäna testa
Yes! Man behöver alltså inte ha sim kort i sin iphone/ipad. Enda som behövs är att man anger det telefonnummer man fått inviten till i appen man laddar ner på sin iphone och sen den kod som man får sms:at till samma nummer. Tack @BernsVerkade ju fungera!
Om du inte hittar någon inbjudan i owg-tråden så pm:a mig. Jag har någon inbjudan kvar att dela ut.Jag vill gärna vara med
Tror tyvärr vi vackert får vänta på Android appen. Men den ska vara på g. Är tydligen vanligt att man börjar med Apple för såna här nymodigheter...Känns som att det är flera av oss som inte använder iPhone.
Någon vänlig själ som är insatt i hur det här funkar kanske har en lösning för oss?
Jag har en Ipad utan simkort, så det verkar funka enligt @StarMan !Tror tyvärr vi vackert får vänta på Android appen. Men den ska vara på g. Är tydligen vanligt att man börjar med Apple för såna här nymodigheter...
Kan bekräfta detta. Jag har appen på min jobbtelefon (iPhone) men är registrerad med mitt privata nummer (Android).Yes! Man behöver alltså inte ha sim kort i sin iphone/ipad. Enda som behövs är att man anger det telefonnummer man fått inviten till i appen man laddar ner på sin iphone och sen den kod som man får sms:at till samma nummer. Tack @Berns
Jag villhöver nog en inbjudan oxå märkte jag nu, för OWGMinbjudan gäller inte längre va?Om du inte hittar någon inbjudan i owg-tråden så pm:a mig. Jag har någon inbjudan kvar att dela ut.
Jo den ska gälla.Jag villhöver nog en inbjudan oxå märkte jag nu, för OWGMinbjudan gäller inte längre va?
Jo den ska gälla.
Då är det nog bara jag som ska hitta det nya rummet..Jag tolkar det som är man inne så är man inne, så @roosterman du behöver nog ingen ny.
Men jag har också ett par invites. Så vill man ha så skicka pm med det mobilnr ni vill ha inbjudan till.
Tror det blir som sist, @Berns kallade ju in oss i rummet.Då är det nog bara jag som ska hitta det nya rummet..
Jag skriker på onsdag kväll om jag inte lyckats innan dess
Det löser sigTror det blir som sist, @Berns kallade ju in oss i rummet.
Kommer inbjudan in i kalendern på Clubhouse?Här är länk till första veckans Clubhouserum.
https://www.joinclubhouse.com/event/MKvvwnWe
Du som är KS klubbhuschef och allvetande guru.Här är länk till första veckans Clubhouserum.
https://www.joinclubhouse.com/event/MKvvwnWe
Jag har inte fått förtroendet riktigt ännu på Clubhouse att starta en club. Men ge det lite tid med våra veckovisa inbokningar så löser det sig nog strax.Du som är KS klubbhuschef och allvetande guru.
Går det inte att starta just en KS-club man kan ansluta till?
Sådär! Nu är vår klubb startad. Den heter helt enkelt ”Veckans klockhändelser”Du som är KS klubbhuschef och allvetande guru.
Går det inte att starta just en KS-club man kan ansluta till?