• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clubhouse

Kan man ta emot en invite på sin android och använda den på sin ipad eller iphone utan sim? Vad består inviten av? Är det bara en länk eller en kod att skriva in så borde det funka. #tekniksnack

Känns som att det är flera av oss som inte använder iPhone.

Någon vänlig själ som är insatt i hur det här funkar kanske har en lösning för oss?

Kan man ta emot en invite på sin android och använda den på sin ipad eller iphone utan sim? Vad består inviten av? Är det bara en länk eller en kod att skriva in så borde det funka. #tekniksnack
Vi kan väl testa? ska jag skicka en invite till dig? jag har ett begränsat antal men vill väldigt gärna få med dig i clubhouse.

Kul med lite kvällsdiskussioner 🙂. Jag hoppar gärna in och ansluter om någon vänlig själ vill bjuda in mig till Clubhouse. Det verkar kräva någon form av inbjudan om jag förstår det hela rätt(?)

Kul med lite kvällsdiskussioner 🙂. Jag hoppar gärna in och ansluter om någon vänlig själ vill bjuda in mig till Clubhouse. Det verkar kräva någon form av inbjudan om jag förstår det hela rätt(?)
Lägg en förfrågan i OWG-tråden. 😉
Det bör finnas någon av dom som var med har nån av sina två invites över👍

Känns som att det är flera av oss som inte använder iPhone.

Någon vänlig själ som är insatt i hur det här funkar kanske har en lösning för oss?
Tror tyvärr vi vackert får vänta på Android appen. Men den ska vara på g. Är tydligen vanligt att man börjar med Apple för såna här nymodigheter...

Yes! Man behöver alltså inte ha sim kort i sin iphone/ipad. Enda som behövs är att man anger det telefonnummer man fått inviten till i appen man laddar ner på sin iphone och sen den kod som man får sms:at till samma nummer. Tack @Berns :)
Kan bekräfta detta. Jag har appen på min jobbtelefon (iPhone) men är registrerad med mitt privata nummer (Android).

Har också handfull invites jag kan dela ut, pm vid behov!

Jag tolkar det som är man inne så är man inne, så @roosterman du behöver nog ingen ny.
Men jag har också ett par invites. Så vill man ha så skicka pm med det mobilnr ni vill ha inbjudan till. 🙂👍🏻

Tillbaka
Topp