S
Staafen
Guest
Kan vara den röda bannern som ställer till det också.Tror det är anledningen. Har nog för många wristshots...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara den röda bannern som ställer till det också.Tror det är anledningen. Har nog för många wristshots...
Hahaha!Kan vara den röda bannern som ställer till det också.
Nej, den där svärmorsdrömmen är jag oskyldig tillHaha tack! Var det dig jag snodde den från?
Har två inviter pma mobilnummer så bjuder jag inJag behöver en invite
Grymt!Har två inviter pma mobilnummer så bjuder jag in
PM:a ditt mobilnummer till någon av de ovan som har erbjudit sig. Mina invite börjar sina nu.Jag tar gärna en invite.
Mina är slutPM:a ditt mobilnummer till någon av de ovan som har erbjudit sig. Mina invite börjar sina nu.
@Been
@watchesbyse
även @Wasabi bör ha fått ett par att dela med sig av.
Ska man ta med egen sprit?Oj, det känns som vi har mycket att prata om ikväll på Clubhouse.
https://www.joinclubhouse.com/club/veckans-klockhändelser
Kl 21.00 drar vi igång.
Det där med att man kan få Covid via 5G-nätet stämmer inte.Jag blir mest troligt inte med ikväll pga sjukdom!
Eller Batman på Oyster! Vilken nyhet!Tänk alla nya släpp vi kan tala om
kolla bara bästa släppet idag!
Tänk alla nya släpp vi kan tala om
kolla bara bästa släppet idag!
Det är tanken som räknasRolex designavdelning
Jag vågar inte chansa!Det där med att man kan få Covid via 5G-nätet stämmer inte.
Två invites för den som är sugen