Thats more like it!! Kan man äta fotboll??Låt oss köra Öppet hus idag. Man får komma och gå som man vill. Kommer bli kaos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Thats more like it!! Kan man äta fotboll??Låt oss köra Öppet hus idag. Man får komma och gå som man vill. Kommer bli kaos
Tänkte bidra till kaoset genom att multitaska. Idag/inatt är det båtvakt på marinan som gäller. Det är nu man önskar att man outsourcat denna uppgiftLåt oss köra Öppet hus idag. Man får komma och gå som man vill. Kommer bli kaos
Till skillnad från hur det brukar varaLåt oss köra Öppet hus idag. Man får komma och gå som man vill. Kommer bli kaos
Spara en bara, @roosterman har visat tecken på att han vill bli OWG på riktigt.Hmm, undrar vilka jag ska sälja?
@Roosterwife och spara då den som du själv kan tänka dig låna!Spara en bara, @roosterman har visat tecken på att han vill bli OWG på riktigt.
Hmm, undrar vilka jag ska sälja?
Spara en bara, @roosterman har visat tecken på att han vill bli OWG på riktigt.
KONSPIRATION!!!!!!!@Roosterwife och spara då den som du själv kan tänka dig låna!
Ja det tycker jag. Vad ska vi avhandla för ämne ikväll?Blir det något ikväll?
Kanske hur vi gör för att introducera folk i den här tokiga hobbyn?Ja det tycker jag. Vad ska vi avhandla för ämne ikväll?
Ja!Kanske hur vi gör för att introducera folk i den här tokiga hobbyn?
Ja!Samlar strategier, typ hur vi ”samlar” söker etc?
#Äntligen?Det är onsdag och det är ju veckans höjdpunkt. Eftersom @Berns inte har fixat så tänkte jag att vi kör open mic.
länk till veckans rum.
Ses där!
Open Mic
Wednesday, September 22 at 9:00pm CEST with Isac Falkenberg, Roosterman, Martin Oscarsson, Mattias Paulsson, wasabi, margarinkungen, Fredrik Berns.www.clubhouse.com