Provat. Hjäper inte dessvärreVar likadant för mig, men hoppa ur och testa att kolla in igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Provat. Hjäper inte dessvärreVar likadant för mig, men hoppa ur och testa att kolla in igen.
Jag ska lyfta skrot!
Jag kikar in iaf. Vi får hitta på nå topic om inte chefen @Berns dyker uppBlir det ngt Veckans Klockhändelser på CH ikväll? Om ja, vad har vi för topic?
Men lord @Margarinkungen kanske ansluter och styr upp det hela ?
Du missade dagens meeting med någon minut. Leta upp klubben Veckans klockhändelser, jag kan logga på en snabbis igen så du vet hur du får igång det till nästa veckaHur gör djur, såg att appen fanns till Android nu hehe, sen på bollen... vad händer här inne och hur kommer man in?
I första inlägget har du en länk till gruppenHur gör djur, såg att appen fanns till Android nu hehe, sen på bollen... vad händer här inne och hur kommer man in?
Typiskt hehe, supersnällt men hinner fasiken inte nu men gärna nån annan dag om det funkar?Du missade dagens meeting med någon minut. Leta upp klubben Veckans klockhändelser, jag kan logga på en snabbis igen så du vet hur du får igång det till nästa vecka
Toppen, men klickade in där men hände inte så mycketI första inlägget har du en länk till gruppen
Varje onsdag kl 21 kör viTypiskt hehe, supersnällt men hinner fasiken inte nu men gärna nån annan dag om det funkar?
#äntligenOnsdag idag!
Jag tänkte vara lite mer moderator och inte bara prata själv. Jag vill veta vad ni tänker om de här ämnena;
1. Vad gör dig glad/ledsen?
2. Entreprenörer och innovatörer
3. En valfri klockspaning
Fundera igenom och berätta i Clubhouse vad just du tänker om respektive ämne. Högt och lågt. Måste inte vara om klockor utan det som rör sig i just ditt huvud. Psykologsoffan!