Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som att han tagit av sig pannan, något är fel!
... ser ut som attSer ut som att han tagit av sig pannan, något är fel!
Är det @Denke som sitter där med vit rock? Lite svårt att se.
det är det lag på,Så länge du är inlåst mellan samtalen är jag nöjd.
Haha, men vafan, minnet.... hehe, hur länge håller ni på?@rstattin
Är du med ikväll??
22 är väl sagt, men idag finns risk för en stund tillHaha, men vafan, minnet.... hehe, hur länge håller ni på?
Tro't eller ej, men nu är jag inne! Men får se hur länge batteriet håller mig kvar hehe, orutinerat att ha lågt batteri en sån här gång...22 är väl sagt, men idag finns risk för en stund till
Djuupt snack idag
Såg det VälkommenTro't eller ej, men nu är jag inne! Men får se hur länge batteriet håller mig kvar hehe, orutinerat att ha lågt batteri en sån här gång...
@roosterman är i gott sällskap här på KS.Jag kan intyga att han, @roosterman ,inte är riktigt frisk..
Men han är snäll när han sover
Kul att du tog upp ”de fula ankungarna”. Håller med dig helt och fullt. Här kommer lite av en farbror/morbror till polarisarna. Det får vara kvällens CH wrist check för mig.Hörrni, tack för den här kvällen, nu la nätverket av totalt haha...
Ska definitivt besöka fler gånger
Den där är fasiken inte dum!Kul att du tog upp ”de fula ankungarna”. Håller med dig helt och fullt. Här kommer lite av en farbror/morbror till polarisarna. Det får vara kvällens CH wrist check för mig.
Jag känner med dig. Får själv gömma mig i källaren för att inte väcka barnen. Sen ska dom alltid i säng precis vid 9 men det får man nog skylla på slapp uppfostranTrevlig lyssning ikväll, som alltid när jag har chansen att kika in i och för sig.
Man känner sig som nästan lite smutsig när man ligger där nere i lyssnarskaran för ofta och tyvärr inte har möjlighet att flika in (trots era inbjudningar).
Hoppas det blir ändring på det i framtiden! Nytt boende närmar sig, där borde jag kunna smyga undan sambo och 5månaders lite lättare.
Tack alla som deltar och driver detta!
För min del kvittar det, men jag vill gärna att det blir av!
Tung onsdag för egen del i termer av tid.. Frugan borta så solo med kidsen utöver kvalmatchen..
Neutral, fotboll är ju rätt oviktigt i förhållande till Klockorna?!
Låt oss köra Öppet hus idag. Man får komma och gå som man vill. Kommer bli kaosNeutral, fotboll är ju rätt oviktigt i förhållande till Klockorna?!
Eller?