• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clubhouse

Sådär ja,
Nu har @Margarinkungen tagit plats i soffan och är redo att tala ut.
9B05C6B3-39DD-49EE-B530-7FE4A27D142A.jpeg

Trevlig lyssning ikväll, som alltid när jag har chansen att kika in i och för sig. ;)

Man känner sig som nästan lite smutsig när man ligger där nere i lyssnarskaran för ofta och tyvärr inte har möjlighet att flika in (trots era inbjudningar).
Hoppas det blir ändring på det i framtiden! Nytt boende närmar sig, där borde jag kunna smyga undan sambo och 5månaders lite lättare.

Tack alla som deltar och driver detta!

Trevlig lyssning ikväll, som alltid när jag har chansen att kika in i och för sig. ;)

Man känner sig som nästan lite smutsig när man ligger där nere i lyssnarskaran för ofta och tyvärr inte har möjlighet att flika in (trots era inbjudningar).
Hoppas det blir ändring på det i framtiden! Nytt boende närmar sig, där borde jag kunna smyga undan sambo och 5månaders lite lättare.

Tack alla som deltar och driver detta!
Jag känner med dig. Får själv gömma mig i källaren för att inte väcka barnen. Sen ska dom alltid i säng precis vid 9 men det får man nog skylla på slapp uppfostran :D

Onsdag idag! men det krockar med VM-kval matchen mellan Grekland-Sverige (start 20:45) så jag tänkte vara lite lyhörd.
Vad tycker ni,
1.JPG 1. Köra som vanligt 21.00 - 22.00
2.JPG 2. Köra i pausen 21:30 - ?
3.JPG 3. Köra efter matchen 22:30 - 23:30
4.JPG 4. Hoppa över idag

rösta med emoji.

Klockor kan också fotboll
fotbollsklocka.jpg
För min del kvittar det, men jag vill gärna att det blir av!

P.S.
Är det bara jag som ser en hint av frimurarsymbolik i den Orisen?
Jag kan inte uttala mig om äktheten i denna day-date, men temat är ju tydligt i alla fall.
D.S.

RX1806-YG-MASON-01.jpg

Onsdag idag! men det krockar med VM-kval matchen mellan Grekland-Sverige (start 20:45) så jag tänkte vara lite lyhörd.
Vad tycker ni,
4.JPG 4. Hoppa över idag

rösta med emoji.

fotbollsklocka.jpg
Tung onsdag för egen del i termer av tid.. Frugan borta så solo med kidsen utöver kvalmatchen..

Vad tycker ni,
4.JPG 4. Hoppa över idag

rösta med emoji.

fotbollsklocka.jpg
Neutral, fotboll är ju rätt oviktigt i förhållande till Klockorna?!
78C16A83-284C-4144-8EB2-1E3742638BE0.jpeg

Eller?

Tillbaka
Topp