BatteriDen var Nice! Vad går en sån på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BatteriDen var Nice! Vad går en sån på?
Den låg nypris på ca 11k när den släpptes i slutet av 2019Den var Nice! Vad går en sån på?
Den borde heta Partydraken numera med tanke på vad hon får hänga med påPlast ikväll. Snåldraken.
SoooooolBatteri
Jag insåg det själv när det va för sent. Men det är väl batteriet som laddas av solen som sedan driver klockan om man ska riktigt petigSooooool
Den borde heta Partydraken numera med tanke på vad hon får hänga med på
Wow! Zara med draken kan mycket väl vara årets klockbildJa, kanske. Ljudvallenfest ikväll, Zara i söndags och dessförinnan Cabaret på Dramaten. Allt utan egen kostnad för passaroundklockan dock, snålt med andra ord…
Ja, Zara är bra. Hon fattar grejen.Wow! Zara med draken kan mycket väl vara årets klockbild
Men bara eventuelltBlir eventuellt tight för mig ikväll tyvärr…
Ja vi får se om jag kommer loss. (hoppas)Men bara eventuellt
Det blev ett högst oorganiserat minihus ikväll, men ändå trevligt tjöt en stundAj, glömde bort helt
Skäms på sigAj, glömde bort helt
Va bra att ni körde. Jag fick förhinder och kunde inte komma loss.Det blev ett högst oorganiserat minihus ikväll, men ändå trevligt tjöt en stund
Ja! Klart vi ska diskutera storlek.Relevant tema for CH?
Ja, idag blir det diskussion om storleken. Återkommer med länk till rummet.Har storleken betydelse idag kl21?
Dagens rum;Ja, idag blir det diskussion om storleken. Återkommer med länk till rummet.