Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tar gärna en i present om någon tycker att jag har varit snäll i årKom på en bra present till.
ultraljudstvätt om man inte har, fick själv en sådan i julklapp av mina barn för något år sedan
Vi får fixa en träff så skall du få enJag tar gärna en i present om någon tycker att jag har varit snäll i år
Bra idé, far fick en av mig i söndags, han har ultraljudstvättat alla sina länkar och sedan andra lösa föremål i hemmet sedan dess.Kom på en bra present till.
ultraljudstvätt om man inte har, fick själv en sådan i julklapp av mina barn för något år sedan
Ja den är kanon till det mestaBra idé, far fick en av mig i söndags, han har ultraljudstvättat alla sina länkar och sedan andra lösa föremål i hemmet sedan dess.
Ja det är ett dilemma. Många pro’s and con’s i diskussionen igår.Tack för ikväll. Kunde inte prata och droppade av lite tidigare på grund av läggning av barn. Är själv i lite samma läge som @Zorin med min 216570. Använder den förvisso en del och gillar den och certet är daterat till samma år och månad som min äldsta son är född. Har haft funderingar på att sälja den men att det är en år och månadsklocka (om man nu går på certets datum) för min son gör det lite svårare. Hade jag inte burit den alls hade jag nog sålt den.
Ta krona då.Ja det är ett dilemma. Många pro’s and con’s i diskussionen igår.
Lutar åt slantsingling för min del
Du får lägga ut den svindyrt och blir den såld så är det ödet.Ja det är ett dilemma. Många pro’s and con’s i diskussionen igår.
Ja det är ett dilemma. Många pro’s and con’s i diskussionen igår.
Med proveniensbrev!Du får lägga ut den svindyrt och blir den såld så är det ödet.
Vi kör temalöst ikväll och bara pratar på! @Margarinkungen är borta så det kommer bli lugnt och städat.Vad blir det i kväll?
Ingen risk att han sparkar ut dig då menar du?Vi kör temalöst ikväll och bara pratar på! @Margarinkungen är borta så det kommer bli lugnt och städat.
Då ska jag bära en G-Shock kvällen till ära…Jag försöker kika in iaf
Den var Nice! Vad går en sån på?Nu är jag här
Kvällens G-shock är: