• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clubhouse

Kvällens
image.jpg

Tack för ikväll. Kunde inte prata och droppade av lite tidigare på grund av läggning av barn. Är själv i lite samma läge som @Zorin med min 216570. Använder den förvisso en del och gillar den och certet är daterat till samma år och månad som min äldsta son är född. Har haft funderingar på att sälja den men att det är en år och månadsklocka (om man nu går på certets datum) för min son gör det lite svårare. Hade jag inte burit den alls hade jag nog sålt den.

Dagens klocka i sedvanligt dåligt ljus:
IMG_2167.jpeg

Tack för ikväll. Kunde inte prata och droppade av lite tidigare på grund av läggning av barn. Är själv i lite samma läge som @Zorin med min 216570. Använder den förvisso en del och gillar den och certet är daterat till samma år och månad som min äldsta son är född. Har haft funderingar på att sälja den men att det är en år och månadsklocka (om man nu går på certets datum) för min son gör det lite svårare. Hade jag inte burit den alls hade jag nog sålt den.
Ja det är ett dilemma. Många pro’s and con’s i diskussionen igår.
Lutar åt slantsingling för min del 😂

Tja! Trevligt samtal igår även om enklare modernare batteriklockor kanske inte är min specialitet :) Som jag nämnde lite fort köpte jag ändå en moddat Casio F-91w till en polare. Meckar gärna vintage men dess alåter jag bli själv :p hursom så är det högst rimliga pengar han begär för en lite mer personlig men väldigt diskret touch samt ett NFC tag i som man kan göra ngt kul med! (på jobbet kan man lägga in larmtagen ifall man har någon mayfair eller så, gästnätverkets nyckel, kopieringsmaskinen etc etc.)

Här är en video på modd samt att på sidan finns en shop där man kan beställa. https://n-o-d-e.net/watch_mods.html

1637231231720.png

På armen igår satt denna
1637231204493.png

Tillbaka
Topp