Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit kul med (ännu ett) förtydligande av Skick vs. Expertens bedömningImorgon får vi finbesök av Georgios från Kaplans i Clubhouse
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3972
Vi ska såklart prata om deras auktion som går av stapeln nu på lördag den 13 November.
Skriv ner frågor eller ställ dem direkt till Georgios imorgon.
Kul att ha dig här, välkommenHallå!
tar oskulden idag! Fungerar det inte att ha blåtand-headset?
Men som sagt jag uppskattar din ärlighet. Kram kompisTog snabbt på mig första klockan jag hittade bara för @Margarinkungen skull nu när den ändå sitter på armen så får man väl skruva upp den och ställa in rätt tid
Fantastisk kombination
KärlekMen som sagt jag uppskattar din ärlighet. Kram kompis
Den är riktigt fin, förstår dig!Själv är jag lite enkelspårig och kör både favorit klockan, bandet och manchettknapparna
Klockrelaterade gåvor? Häromveckan var det ju någon som nämnde någon som alltid gav bort en Casio Terrorist när han gick bort på middag. Mer på det temat nu när julen närmar sig. Vad kan man ge sin partner eller polare för att locka in dem i i galenskapen?Onsdag igen, förslag på ämne?
Har du fått din ännu?Tudors släpp av Pelagos
Nej inte ännu.Har du fått din ännu?