Nu ska du vara snäll!Har druckit ett par glas rött idag men känner mig full när jag tittar på den där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu ska du vara snäll!Har druckit ett par glas rött idag men känner mig full när jag tittar på den där.
Sa flickan.Nu ska du vara snäll!
Ingen fara. Nästa gångSorry grabbar! Sonen sover bredvid med feber!
Frugan kommer mörda mig i sömnen om jag snackar. Får tjuvlyssna istället
In med dig i klubbhuset så vi får en uppdate på i vilken form Båtsman ärDet var ju precis onsdag?
Båtsman är i usel form, både fysiskt och psykiskt.In med dig i klubbhuset så vi får en uppdate på i vilken form Båtsman är
Terapisamtal här inne nu på CH. komsi komsiBåtsman är i usel form, både fysiskt och psykiskt.
Jag har glömt bort hur man gör.Terapisamtal här inne nu på CH. komsi komsi
Kan ju vara så men dom borde ändå svara på mail@Been det kan inte vara Kinesiska nyåret som ställt till det? Det e många som öppnar igen denna veckan.
Ja, det ger ingen bra magkänsla heller direktKan ju vara så men dom borde ändå svara på mail
Jag tror att du bara laddar för alla lavetter… så det kanske är lika bra att vara lite tuff nu, du vet ju det blir hela marsJag har glömt bort hur man gör.
Satan! Hade inte fattat att den var så djup. Har du bild på flyttlådan också?KUWAIT Så liten o nätt.
Jacob & co
Satan! Hade inte fattat att den var så djup. Har du bild på flyttlådan också?
Oj! Det var mycket låda för pengarna!Klockan som är enorm drunknar i boxen
Haha jävlar!Klockan som är enorm drunknar i boxen
Det är liiite roligt att de fotat klockan upp-och-nerOch dom andra Mudmastrarna
GG-1000, GWG-100, GG-B100 och GWG-1000
Ja, jag såg det Fick tips om den innan idag. Trodde först den var fake, tills jag såg att den var avigDet är liiite roligt att de fotat klockan upp-och-ner
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/4040/vara/1821319
Jäklar va dagarna rullar på. Är det redan Onsdag?!!
vi börjar bli gamla!Jäklar va dagarna rullar på. Är det redan Onsdag?!!