Ah, fasen att man missar detta idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är dom heta?Ska försöka vara med ikväll men bara om vi pratar värmeutveckling på Rolex.
Nä nu får herr @SalvadorDali se till att skärpa sig.Ah, fasen att man missar detta idag
Nä nu får herr @SalvadorDali se till att skärpa sig.
Då måste jag in och tjuvlyssna....... ÄLSKAR ROLEXSka försöka vara med ikväll men bara om vi pratar värdeutveckling på Rolex.
Spännande. Jag har alltid varit lite sugen på en Ronex.Ska försöka vara med ikväll men bara om vi pratar värdeutveckling på Rolex.
Annars kan vi ju prata om värdeutvecklingen på vintage i allmänhet och city i synnerhet. Det är nån snubbe som kallar sig timepieceswede som håller på att manipulera marknaden genom att köpa upp allt. Jag tror priserna kommer sticka rejält men det gäller att sälja innan han dumpar allt.Ska försöka vara med ikväll men bara om vi pratar värdeutveckling på Rolex.
Hahaha!Annars kan vi ju prata om värdeutvecklingen på vintage i allmänhet och city i synnerhet. Det är nån snubbe som kallar sig timepieceswede som håller på att manipulera marknaden genom att köpa upp allt. Jag tror priserna kommer sticka rejält men det gäller att sälja innan han dumpar allt.
Jäkla Instagraminfluencers som sabbar hobbyn för oss andra!Annars kan vi ju prata om värdeutvecklingen på vintage i allmänhet och city i synnerhet. Det är nån snubbe som kallar sig timepieceswede som håller på att manipulera marknaden genom att köpa upp allt. Jag tror priserna kommer sticka rejält men det gäller att sälja innan han dumpar allt.
Har ju bara fem men lovar att ha minst tio inom ett par månader.Annars kan vi ju prata om värdeutvecklingen på vintage i allmänhet och city i synnerhet. Det är nån snubbe som kallar sig timepieceswede som håller på att manipulera marknaden genom att köpa upp allt. Jag tror priserna kommer sticka rejält men det gäller att sälja innan han dumpar allt.
Har inte sett någon ny denna vecka har du legat av digHar ju bara fem men lovar att ha minst tio inom ett par månader.
På City-fronten har det varit stiltje men fick hem en Zodiac igår.Har inte sett någon ny denna vecka har du legat av dig
#hoarderPå City-fronten har det varit stiltje men fick hem en Zodiac igår.
Stort grattis! Min gamla.Kvällens rykande färska(bara 2 timmar) inbytta från @Limeee har nu fått en anpassning av länk. Sitter som en smäck.
Tackar.Stort grattis! Min gamla.
Ska du inte ha en matchande mini-ubåt till den där?Det bidde inget klubbhusande ikväll för mig Inventering på jobbet från 5 i morse till 22 ikväll...
Men för att ni inte ska va G-shockslösa denna veckan så har en gul Rangeman vart med hela dan Hörs om en vecka