• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Clubhouse

Nu är det strax dags 😁
Undrar om @SalvadorDali hänger på idag?;)

Fasen kompis..! Ikväll är jag ofrivillig bilmek. Frugan kom precis hem från affären efter att ha brottats med stolpe.
Det blev en punktering och två intryckta dörrar🤕

Kanske hoppar in lite senare!

20220222_201503.jpg

Oh fy fasen!! Misstänker att frun är OK för hon kom ju trots allt hem med bilen. 😳
Hoppas att stolpen ligger jämnad med marken numera😉

Ja, allt gick bra med henne och det är ju det viktigaste👍 Lite segt på bilen men samtidigt är väl den uppskattade livslängden bara 2år till på den jäkeln så vi gasar tills det rasar.

Jag satte min nya Lexus i en stolpe efter 1v så det står 1-1 med fördel mig i familjen nu🤣

Ja, allt gick bra med henne och det är ju det viktigaste👍 Lite segt på bilen men samtidigt är väl den uppskattade livslängden bara 2år till på den jäkeln så vi gasar tills det rasar.

Jag satte min nya Lexus i en stolpe efter 1v så det står 1-1 med fördel mig i familjen nu🤣
Bara för att hon gjorde det senast då😉
Bilar finns det alltid fler av, bra frugor kan det va värre att hitta😁

Sorry, fel tråd. Skulle vara OWG🙈 Dag 3 checkar in. Är ngt uttråkad när resten av familjen knallar omkring i ett köpcentrum i Puerto del Rosario. Spelar lite Pokémon så länge.
F6C48B6D-04FB-4EB7-A4CA-3591500D7DDC.jpeg

Senast ändrad:
Om vi skulle beröra Bonkliplänkens förträfflighet i kvällens eventuella Clubhouse (?) så spelade jag in ett rafflande klipp på jobbet i eftermiddags. Dessvärre hördes det musik från en radio i bakgrunden så klippet blev först stoppat på YouTube av upphovsrättsliga skäl. Klippet i original finns annars här på Instagram. Bytte till nonsensmusik från iMovie och då funkade det också på YouTube. Länken är definitivt bättre än klippet och dess musik men så här enkelt och snabbt går det i alla fall att justera storleken.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp