Bra snack! Kommer logga in på fler! Keep it up!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Idag?Tittade in av en slumP
Skönt tugg idag.
Ja kul att hänga på och bara lyssna.Tittade in av en slumP
Skönt tugg idag.
Det var ett spontan-rum idag. Blev trevligt.Tittade in av en slumP
Skönt tugg idag.
Skicka mig ditt mobilnummer på pm så fixar jag.
Tack båda men löste sig på annat hållPMa ditt mobilnummer så löser jag det åt dig
Edit. Sen på bollen
Tar gärna en inviteJag har några invites ifall någon vill ha
Enklast är att klicka på länken i första posten. Den innehåller invites.Tar gärna en invite
GRATTIS en dag i efterskott Vintage-åringenIkväll är det vintage för hela slanten.
https://www.joinclubhouse.com/join/veckans-klockhändelser/AhLB0nMM/Md3OEzkG
Varmt välkomna kl 21:00
Spännande!
Ska bli superintressant att se!
Det finns en klubbSuper skoj det där. Tack för ett bra ”program” Har precis joinat Clubhouse men har inte riktigt fått kläm på det. Finns det en KS klubb, eller det skapas bara ett nytt möte varje vecka?
TackDet finns en klubb
https://www.joinclubhouse.com/club/veckans-klockhändelser
Gå in och följ så missar du inget.
Grymt!
Det går att använda Ipad också om ni har en.Betatest av Clubhouse på android nu, coming weeks release i appstore om allt går enligt plan.
Annars får jag väl lägga beslag på frugans väntande iPhone present och ge henne en klocka till....
Bra! Tänkte precis att du nog behövde en Nivada tillUtgår ifrån att det här är ett safe space. Därför vågar jag erkänna att jag under avsnittet fick abstinens och började trålade EBay efter mer vintage samtidigt som jag lyssnade på er. Lyckades jaga och klippa en Nivada innan avsnittet var slut.
Vi tänker, till skillnad från min tjej, precis likadant!Bra! Tänkte precis att du nog behövde en Nivada till
Vi håller ihop!Vi tänker, till skillnad från min tjej, precis likadant!