Sledger
Basic
Har tränat allt möjligt i mitt liv och åkte på ett diskbråck för ca 12 år sedan. Var sjukskriven i 8,5 månader och kunde inte, när det var som värst, vara uppe från sängen mer än 5 minuter. Haft problem med ryggen ända sedan dess trots rehab, träning och stretch. Försöker nu komma igång på gymmet igen och hoppas jag kommer bli så pass bra i ryggen att jag kan prova på crossfit. Följer iaf trevliga tjejer på instagram som ger bra inspiration, såsom Miranda Oldroyd (klar favorit ), Camille Leblanc-Bazinet, Stacie Tovar, Katrin Tanja Davidsdottir och några till.
Video om Miranda Oldroyd, där man får höra om hennes bilolycka och när hon gick omkring med bruten nacke i 2 veckor. Stark tjej!!!
Neh! Hoppas som sagt att jag blir tillräckligt stark i ryggen igen så jag kan prova på crossfit.
Video om Miranda Oldroyd, där man får höra om hennes bilolycka och när hon gick omkring med bruten nacke i 2 veckor. Stark tjej!!!
Neh! Hoppas som sagt att jag blir tillräckligt stark i ryggen igen så jag kan prova på crossfit.