Shero
Breitling
Hej alla, jag har en fråga kring era erfarenheter av klockköp i butik
Jag va inne och köpte en klocka på en av våra klockbutiker i Stockholm.
I vanlig ordning tog det några besök innan allt va klart.
Dagen efter köpet gick vi tillbaka till butiken för att få länken anpassad.
En ny säljare jag inte sett tidigare blev oss tilldelad.
Han verkade inte alls intresserad då vi redan hade köpt. Det här med service gick honom förbi helt och hållet.
Vi fick länken anpassad en gång och när vi behövde ta bort ytterligare en länk så sa han att han inte hade tid för detta mer och bad en annan kollega att ta över.
Vi hade inte fått med certifikat vid köpet så senare va jag tvungen att gå till receptionen/kassan för att be om detta och oturligt nog satt den första säljaren där och sa att han inte hade tid för oss när jag bad om detta. Vi fick hjälp av en annan kollega.
Jag har köpt klockor från denna butik tidigare. Det har alltid vart bra upplevelser. Just denna säljare är nog ett unikt fall. Jag informerade butiken dagen efter och de undrade vad dom kunde kompensera mig med för den dåliga upplevelsen.
Min fråga till er är,
Har ni vart med om detta tidigare och vad skulle en rimlig kompensation kunna vara?
Allt gott.
Jag va inne och köpte en klocka på en av våra klockbutiker i Stockholm.
I vanlig ordning tog det några besök innan allt va klart.
Dagen efter köpet gick vi tillbaka till butiken för att få länken anpassad.
En ny säljare jag inte sett tidigare blev oss tilldelad.
Han verkade inte alls intresserad då vi redan hade köpt. Det här med service gick honom förbi helt och hållet.
Vi fick länken anpassad en gång och när vi behövde ta bort ytterligare en länk så sa han att han inte hade tid för detta mer och bad en annan kollega att ta över.
Vi hade inte fått med certifikat vid köpet så senare va jag tvungen att gå till receptionen/kassan för att be om detta och oturligt nog satt den första säljaren där och sa att han inte hade tid för oss när jag bad om detta. Vi fick hjälp av en annan kollega.
Jag har köpt klockor från denna butik tidigare. Det har alltid vart bra upplevelser. Just denna säljare är nog ett unikt fall. Jag informerade butiken dagen efter och de undrade vad dom kunde kompensera mig med för den dåliga upplevelsen.
Min fråga till er är,
Har ni vart med om detta tidigare och vad skulle en rimlig kompensation kunna vara?
Allt gott.