Tycker den ser jävligt ball ut! Hur känns kvaliten på denna modell? Har tidigare frågat om denna på forumet men fick som svar att det var inget att ha.
Borde klara en kräftskiva va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den ser jävligt ball ut! Hur känns kvaliten på denna modell? Har tidigare frågat om denna på forumet men fick som svar att det var inget att ha.
Borde klara en kräftskiva va?
Håller med. Här i ljus variant.Älskar den här klockan. Man kan bara inte sluta titta på den tavlan. Riktig trafikfara...
Faktiskt den första jag ser här på forumet. Den står på min önskelista. Riktigt fin!! Jag har första ching på den om du tröttnar!
Håller med. Här i ljus variant.
Självklart, men det lär nog dröja innan jag tröttnarFaktiskt den första jag ser här på forumet. Den står på min önskelista. Riktigt fin!! Jag har första ching på den om du tröttnar!
Testar det där med pekbild. Känns lite ovant, men man vänjer sig väl!
Seiko Skyliner, 1971.
Tackar! Det är ett brunt perlon. Varvar även med grönt och rosa, perlonsnubbe som jag är.snygg☺ är det ett svart perlon på eller ?
Färgstarkt ☺ måste få se den på det rosa [/QUOTE]E="Psykel,post: 1550269,member: 6878"]Tackar! Det är ett brunt perlon. Varvar även med grönt och rosa, perlonsnubbe som jag är.
Nja, det är mycket som suger i klock tarmen just nu så jag får avvakta...Den är djäkligt ball och kvalitétsmässigt är den inte rackigare än andra seikos i sammma prisklass.
Vill du prova? PM
Och city är blå, och precis som på bezeln drog de det längsta strået idagManchester is red!
galet snygg ju.... måste köpa mig en seiko med vit tavla.... fan
Grymt finHämtat ut denna sköna böna idag: