Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! Nåt som jag gillar på ett litet nördigt vis med japanska quartzare är dom olika quartzloggorna dom använder sig av, som Seikos SQ och quartzsymbolen (och dubbelquartz) från 70-talet.Efter att ha köpt några Citizen Crystron har jag fått upp ögonen för äldre asiatisk quartzur av lite högre kvalité. Så när denna riktigt fräscha Ricoh Fine Riquartz dök upp på eBay så kunde jag inte stå emot. En liten pärla!
Var har du köpt det där?Nytt gummi till Orienten
Gummit köpte jag på Watchgecko ”zuludiver 300” och claspen kommer från Srapcode (med microjustering).Var har du köpt det där?
Snyggt!En bild till
Tack, orginalet från Watchgecko är bara pressad plåt. Detta ger mer tyngdSnyggt!
Är det där är vad jag tror det är så, stooort grattis!