• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens Asiatiska klocka-tråden!

Rolfen

Rolex
Casio MDV106 som dagen till ära fått sig ett nytt band med bildäcksmönster.
Casio_MDV106.jpg
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Woahh, den där gillade jag! :) Vad är det för referens på den och när är den ifrån? Är den tavlan så grå "på riktigt" också? Sjukt clean tavla och insert. No noncence!
Önskar jag kunde delge info men har 0 att säga om den, jag har vad jag tror är en referens men finner absolut inget på den (har den inte här just nu). Bör vara sent 70-tal/tidigt 80-tal.

Den är ljuuuust blågrå-ish med en diskret sunburst, riktigt häftig!
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Önskar jag kunde delge info men har 0 att säga om den, jag har vad jag tror är en referens men finner absolut inget på den (har den inte här just nu). Bör vara sent 70-tal/tidigt 80-tal.

Den är ljuuuust blågrå-ish med en diskret sunburst, riktigt häftig!
Synd, men tack för info. Är riktigt avundsjuk! :) Har definitivt lagt till denna på min måste-ha-lista, tycker att den är riktigt cool. Gillar speciellt att tavlan är så ljus, det är ju ganska ovanligt. Hittar du referensen så får du gärna skicka den så att man kan hålla utkik!
 
Topp