Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så fin att jag nästan blir upprörd!
Dagens, King Seiko 0852-8025. Texturerna!
Dagens, King Seiko 0852-8025. Texturerna!
Verkligen. Helt magiskDen är så fin att jag nästan blir upprörd!
Klart man ska vara. Fixat!Snyggt, men KQ om man ska vara petig
Bästa beatern i världen! Fantastiska specs Grym på zulu och nato också.
Absolut! För pengen känns den oslagbar om man kollar spec kontra pengen!Bästa beatern i världen! Fantastiska specs Grym på zulu och nato också.
Stenhård! Har den tappat dykringen?Relativt ny bekantskap
Nepp, den här och några andra av de tidiga kom med en stålbezel. Deras första riktiga täta "parawater" klocka kom i ett snarlikt men mycket enklare och elegantare form, så utan att ha djupdykt i ämnet gissar att de tog inspiration från den.Stenhård! Har den tappat dykringen?
Nepp, den här och några andra av de tidiga kom med en stålbezel. Deras första riktiga täta "parawater" klocka kom i ett snarlikt men mycket enklare och elegantare form, så utan att ha djupdykt i ämnet gissar att de tog inspiration från den.
Tycker ljudet är charmigt, sen vill jag påstå att det inte är något man hör när man gör något annat som inte rör klockan . Jämför jag denna mot mina andra klockor med Jet-urverk så låter denna mindre, gissar på att monocoque-boetten bidrar till lite dämpning. Så jag har noterat ljudet lite mer på de andra Jet-dressareFinemang, super aer ju lite finare verk och ofta raett trevliga att titta paa near man jaemnfoer med standard.
Jetrotorn aer ju vaeldigt hoegljudd, har inte bestaemt mig om det aer tuft eller irriterande.
Jag har en likadan som aer vitguldsplaeterad, kaenns lite bakofram paa en sporting klocka.
7548-7000 från 1980 som precis börjat ticka igen.