Oron
Silver
Nä. Du behöver inte den där. Det gör jag. Skicka genastBesökte en second hand idag och fann en liten ask till mina båda Lemaniaur. En typiskt bra grej att ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä. Du behöver inte den där. Det gör jag. Skicka genastBesökte en second hand idag och fann en liten ask till mina båda Lemaniaur. En typiskt bra grej att ha.
Nä. Du behöver inte den där. Det gör jag. Skicka genast
Grym!Äntligen landade gilt Zodiac Autographic, nyss städad. Maxar nästan på power reserven och håller tiden perfekt.
Riktigt fin! Var hittar du alla dina fynd?Äntligen landade gilt Zodiac Autographic, nyss städad. Maxar nästan på power reserven och håller tiden perfekt.
Grym!
Otrolig du är på att nosa upp fina klockor!
Tackar! Ihärdighet Lite överallt, loppis, lokala auktioner och bayen. Överallt där folk inte vet vad som säljer .Riktigt fin! Var hittar du alla dina fynd?
Grattis, ser ut som ett fint buktenfynd!Äntligen landade gilt Zodiac Autographic, nyss städad. Maxar nästan på power reserven och håller tiden perfekt.
Tackar. Japp, direkt från staterna. Roligt när hon beskrev den som trasig, för den fungerar bara när man skakar den .Grattis, ser ut som ett fint buktenfynd!
Snyggt fångat.
@TibbeTabb
Kunde lik förbannat inte låta bli när denna verkade gå alltför billigt tillsammans med massa quartzskrot på Tradera häromdagen.
Synd på subsekunden, men den tickar och går i alla fall.
Sitter ett 12.68z i denna. Visst var det ett 30L i din?
Ursnygg klocka, Grattis till köpet.Äntligen landade gilt Zodiac Autographic, nyss städad. Maxar nästan på power reserven och håller tiden perfekt.
Stort tack. Ja den är fantastiskt vacker, svårt att se sig mätt på den.Ursnygg klocka, Grattis till köpet.
Får man fråga hur det löste sig med tull etc?Stort tack. Ja den är fantastiskt vacker, svårt att se sig mätt på den.
Så länge du handlar inom EU är momsen inga problem!Får man fråga hur det löste sig med tull etc?
Ja det beror ju lite på. Skickar någon ett paket och märker det som en gåva så brukar det i regel bli en bastullavgift ca 75kr. Är det ett vanligt paket efter köp så skall varans värde/pris skrivas på paketet. Upp till 500kr är det ett schablonbelopp tror jag. Över 500kr så tillkommer moms på vad det nu är... 25% kanske samt basbeloppet för tullarbetet ca 75kr. I detta fallet blev det 75kr då jag bara betalade 100kr för klockan och 180kr i frakt. Fördelen är att man nästan aldrig behöver gå till postombud för att hämta ut. Tullverket verkar skicka direkt till brevlådan ( det kan va värt 75kr ibland ).Får man fråga hur det löste sig med tull etc?
Tack! Ca 10$ för den är ju ett riktigt hejdundrandes fynd. Borde förtjäna en egen trådJa det beror ju lite på. Skickar någon ett paket och märker det som en gåva så brukar det i regel bli en bastullavgift ca 75kr. Är det ett vanligt paket efter köp så skall varans värde/pris skrivas på paketet. Upp till 500kr är det ett schablonbelopp tror jag. Över 500kr så tillkommer moms på vad det nu är... 25% kanske samt basbeloppet för tullarbetet ca 75kr. I detta fallet blev det 75kr då jag bara betalade 100kr för klockan och 180kr i frakt. Fördelen är att man nästan aldrig behöver gå till postombud för att hämta ut. Tullverket verkar skicka direkt till brevlådan ( det kan va värt 75kr ibland ).
Ja ibland har man tur .Tack! Ca 10$ för den är ju ett riktigt hejdundrandes fynd. Borde förtjäna en egen tråd
Vad där det för något?Kanske inget finansiellt fynd, men ser verkligen fram emot att få hem den här.
Handjagad triple date med månfas i ett 26x37-case, sett nästintill identiska tavlor från b.la. Sinn, men då i solida boetter.Vad där det för något?
Kanske inget finansiellt fynd, men ser verkligen fram emot att få hem den här.
Spännande! Vad är det för verk?Kanske inget finansiellt fynd, men ser verkligen fram emot att få hem den här.
Möjligt.. hur ser du det?hmm, något verk med en modul alltså.
Absolut!!!
Dags att börja leta 18k boett med skjuten tavla?Nå vad säger panelen? 5073kr Ink slag.
Guld på stål tyvärr men fin gilttavla. Spännande att se om jag kan bära guld...