Dom är bägge 35mm utan krona.Vilken size är dom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dom är bägge 35mm utan krona.Vilken size är dom?
prefekt dress size, var hittade du som?Dom är bägge 35mm utan krona.
Kalmar auktionsverkprefekt dress size, var hittade du som?
Ledsnar du på den blåa så köper jag den gärna!Kalmar auktionsverk
Ledsnar du på den blåa så köper jag den gärna!
Snyggt fångat! Kommer sitta riktigt gott.Detta måste nog ändå klassas som ett fynd. En Certina NSA länk 19mm ändlänkar för 104kr ink frakt. Passande ändlänkar hittade jag från en citizenlänk med samma utseende. Denna ska sättas på min Yema med äntligen rätt djup på ändlänkarna
TackarSnyggt fångat! Kommer sitta riktigt gott.
Jag har också en sån! Silvrig med svensk skiva, ett gammalt loppisfynd. vad kan man tänka sig att en sån här borde kosta?Jag fick hem dessa två Eterna Sonics stämgaffelur igår. Från 1970 tror jag.
Båda helt oanvända med ask och orginalband+spänne, t.o.m tagsen kvar.
Och kul med svenskt dagvisning.
Ingen av dom satt batteri i. Så jag köpte två nya batterier och visst, båda hummade igång och verkar fungerar korrekt. Helt otroligt!
Plockade ut årets första köp. Lååångt över förväntan! Den är ju för tusan i så gott som nyskick! Perfekt tavla, perfekt originalglas, perfekt borstning på ovansidan, perfekt glans på sidorna och knivskarpa kanter! Tickar på än så länge, får se hur pass exakt gång den har. Inte illa för 2090kr, måste jag säga! Hittade en del i sämre skick som gått på eBay för 2500-3500.
Får se om jag har nåt mer inspirerande läder liggandes, bara...
Plockade ut årets första köp. Lååångt över förväntan! Den är ju för tusan i så gott som nyskick! Perfekt tavla, perfekt originalglas, perfekt borstning på ovansidan, perfekt glans på sidorna och knivskarpa kanter! Tickar på än så länge, får se hur pass exakt gång den har. Inte illa för 2090kr, måste jag säga! Hittade en del i sämre skick som gått på eBay för 2500-3500.
Får se om jag har nåt mer inspirerande läder liggandes, bara...
Satt och budade på en sån där på tratten, en av mina favorittavlor. Vad gav du?
Plockade upp den här idag.
Tror att den är hyggligt kvalificerad för tråden, även om det inte var nåt jag plockade upp för en tia på loppis.
Behöver en icke-Certinamärkt krona bara. Och lite glasputs - som brukligt.
Ja, härliga Breguet-index. Speciellt fyran är läcker!Riktigt fin. Gillar verkligen borstningen och tavlans siffror. Vad har den för ref?
Tackar. Då får jakten på ytterligare ett objekt påbörjas...Ja, härliga Breguet-index. Speciellt fyran är läcker!
Ref är 135.0041 och den har ett serienummer på 32 miljoner, vilket placerar den i 1970.
Dagsfärskt foto:
Satt och budade på en sån där på tratten, en av mina favorittavlor. Vad gav du?
Plockade upp den här idag.
Tror att den är hyggligt kvalificerad för tråden, även om det inte var nåt jag plockade upp för en tia på loppis.
Behöver en icke-Certinamärkt krona bara. Och lite glasputs - som brukligt.
Yes, det var den som kom upp på Blocket.Tillykke med en flot Geneve! Er det den fra Blocket? Den så rigtigt fin ud, synes jeg. Prisen var ikke så dårlig
Stenhård! Behåll spiken!Fynd vet jag inte direkt, men trevligt köp. Bra storlek och fungerande verk.
Välanvänd, behöver def ett bad, kanske ett nytt bandstift el ska spiken få sitta kvar?
Stenhård som sagt, och märkt spänne, skitigt som attan. Det är många skyttegravar den har varit med o skyfflat jord frånStenhård! Behåll spiken!
Är bandet märkt? Eulit? Nu har jag inte rengjort riktigt så grisiga perlon, men brukar funka fint att köra i ultraljudstvätt.
Gillar förövrigt extra vattentäta icke-dykare, som den där!
Nice! Hojta till om du tänkte göra dig av med bandet, jag tar det gärna! Du behöver inte ens göra rent det innan!Stenhård som sagt, och märkt spänne, skitigt som attan. Det är många skyttegravar den har varit med o skyfflat jord från
Kan ha det i åtanke, men det lutar åt att det får genomgå bad och desinficering sen åker det på igen.Nice! Hojta till om du tänkte göra dig av med bandet, jag tar det gärna! Du behöver inte ens göra rent det innan!
Helt klart bästa alternativet!Kan ha det i åtanke, men det lutar åt att det får genomgå bad och desinficering sen åker det på igen.
Schysst! Ser rejäl ut. Sitter det ett AS 1130 i den måntro?Fynd vet jag inte direkt, men trevligt köp. Bra storlek och fungerande verk.
Välanvänd, behöver def ett bad, kanske ett nytt bandstift el ska spiken få sitta kvar?
Mer än vad jag vet just nu, ska ta och öppna den och se vilken hemlighet den döljerSchysst! Ser rejäl ut. Sitter det ett AS 1130 i den måntro?
Schysst! Ser rejäl ut. Sitter det ett AS 1130 i den måntro?
Mer än vad jag vet just nu, ska ta och öppna den och se vilken hemlighet den döljer
Kanske någon annan som kan Candino bättre än vad jag kan som vet svaret?
Trevlig tavla det där, vad sitter det för kaliber i den, 501?Yes, det var den som kom upp på Blocket.
Rena turen att jag ramlade över den eftersom jag sällan kollar just där i jakt på gamla klockor.
Tyckte också att priset var fair och säljaren var riktigt bra att ha att göra med.