Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym tavla på den! Grattis Inget prisfynd men kul
Tack!Grym tavla på den! Grattis
Grattis! Var riktigt sugen på den, men hoppade när det var för många som budade.Inget prisfynd men kul
En första generationens Reverso för 7.400kr måste väl ändå ses som ett rejält fynd i Traderamått?
Inte våldsamt lätt att fynda på Tradera, men denna får nog anses vara undantaget som bekräftar...
Äe, håller med @Anders Forsberg - Ett jävla mög att man aldrig får fynda..En första generationens Reverso för 7.400kr måste väl ändå ses som ett rejält fynd i Traderamått?
En första generationens Reverso för 7.400kr måste väl ändå ses som ett rejält fynd i Traderamått?
Äe, håller med @Anders Forsberg - Ett jävla mög att man aldrig får fynda..
Lovar att fynda mera...Hahah börjar ni rota i era gamla fyndarkiv nu? De där två uttjatade möglarna känner vi väl till!
16mm bandbredd? Hojta om du vill bli av med denTack!
Ja tavlan, de blånerade visarna, stålboetten på 36mm ex krona och det fina skicket var det som lockade knapp tusing fraktar känns ju som kul klocka för pengen.
17mm. Gillar den mkt och kostar ju lite så känns som att den är safe för nu men försöker komma ihåg16mm bandbredd? Hojta om du vill bli av med den
Äh, den tåls att ses!Hahah börjar ni rota i era gamla fyndarkiv nu? De där två uttjatade möglarna känner vi väl till!
Bör väl vara nåt rött på sekunden, antingen toppen eller hela visaren?Grattis till den första, blir lätt fler Skulle tippa på senare hälften -50tal. De bytte logga 60/61. Är lite osäker på om visarna hör till den klockan dock...
Här är en länk att drömma sig in i om man gillar Atlantic
http://vintagerussianwatches.blogspot.com/p/blog-page_18.html
Haha tekniskt sett har jag ju noll klockor just nu då @marconimotet tagit över min "enda" klocka. Känns lite naket på handleden...
Stackarn...Haha tekniskt sett har jag ju noll klockor just nu då @marconimotet tagit över min "enda" klocka. Känns lite naket på handleden...
Köpstopp och köpstopp...
Sorry! Lärdomen är att man bör undvika att dricka öl med en köpsugen klockdåre, annars är det lätt hänt att man lämnar puben med naken handled Men har inte du något skoj på väg in från bukten?Haha tekniskt sett har jag ju noll klockor just nu då @marconimotet tagit över min "enda" klocka. Känns lite naket på handleden...
Grattis! Skulle bjuda men glömde av mig. Ser grym ut!Ett spännande, enligt mig, Tradera-fynd som jag hämtade ut från Posten idag
En Lemania i en super-kompressor boett med originalkrona och vad som ser ut att vara en helt orörd boett med fina fasningar. Breda bandhorn, ~35mm och fläckfri tavla! Boettlocket har kvar alla tydliga graveringar och nr. Ingen aning om tidshållning än men den dras upp mjukt och tickar fint Glaset behöver sig en puts bara, som det ser ut nu.
Lovar bättre bilder när jag finat till den lite..
Tack! Den var över förväntan, saknar bara ett bra band till den.. Är inne på tropic-spåret i nulägetGrattis! Skulle bjuda men glömde av mig. Ser grym ut!
Tropic Star borde bli bra?Tack! Den var över förväntan, saknar bara ett bra band till den.. Är inne på tropic-spåret i nuläget
Känner du någon som känner någon som har ett till hyggligt pris så hojta gärna. Har ifs inte sökt genom bukten än men skönt att köpa inom SverigeTropic Star borde bli bra?
@eriksson850 försökte lura mig att köpa en pall med 19mm Tropic Star tillsammans med honom back in the day. Han har möjligtvis några lådor kvar under klockorna i källaren.Känner du någon som känner någon som har ett till hyggligt pris så hojta gärna. Har ifs inte sökt genom bukten än men skönt att köpa inom Sverige