Sebastard
Diamant
Exakt. Bara dom är ju värda närmare ett par tusen om dom är bredare än 16mmSå hur breda är Tropic-banden då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt. Bara dom är ju värda närmare ett par tusen om dom är bredare än 16mmSå hur breda är Tropic-banden då?
Vet inte än. Det måste ju vara lite spänning också...?Så hur breda är Tropic-banden då?
Nu säger magkänslan 18mm sport och 16mm original...?Så hur breda är Tropic-banden då?
Vadå tyvärr , de är bra klockor och förtjänar att komma fram i rampljuset lite merVet ärligt inte om jag ska skratta eller gråta
Tissot börjar tyvärr bli poppis...
Ja men synd för mig... Har gillat att köpa svinfina Tissoter för kaffepengar...Vadå tyvärr , de är bra klockor och förtjänar att komma fram i rampljuset lite mer
Tänk va gött när du kränger dom om 5 år dåJa men synd för mig... Har gillat att köpa svinfina Tissoter för kaffepengar...
Var uof beredd att betala så mkt för att jag inte ser att den kommer säljas... För mig är det nog nästan bara dåligt att Tissot kommer upp sig..Tänk va gött när du kränger dom om 5 år då
Då kanske de finns hopp för min Tissot 33.3 kronograf som jag köpte för 2.5kJa men synd för mig... Har gillat att köpa svinfina Tissoter för kaffepengar...
Det priset var iofs aldrig okDå kanske de finns hopp för min Tissot 33.3 kronograf som jag köpte för 2.5k
Jo för bägges parter va det ok faktisktDet priset var iofs aldrig ok
+slag?Vet ärligt inte om jag ska skratta eller gråta
Tissot börjar tyvärr bli poppis...
Egentligen inte om man ser till marknadsvärde. Övriga detaljer har jag inget att göra med.Jo för bägges parter va det ok faktiskt
Ne , ska berätta hela historien en vacker dagEgentligen inte om man ser till marknadsvärde. Övriga detaljer har jag inget att göra med.
Ändå ett övervärde på 10'? Sedan hur du genomfört affären är en sak mellan dig och säljaren. Kommenterade bara summan 2,5'.Ne , ska berätta hela historien en vacker dag
Så kommer du förstå.
Plus att klockan va trasig och jag fick lägga 6k på service
Ja. Alltså knappt 9.
Ouch , ja fin men va fan så mkt :0
Ja det blev helt klart ett fynd i slutändan !Ändå ett övervärde på 10'? Sedan hur du genomfört affären är en sak mellan dig och säljaren. Kommenterade bara summan 2,5'.
Vad var det som gjorde att den blev så pass dyr? Fin, men inte van vid prisläget.Ja. Alltså knappt 9.
De är rätt ovanliga med automatverk å 36mm om jag inte är helt ute och cyklar?Vad var det som gjorde att den blev så pass dyr? Fin, men inte van vid prisläget.
Rejält ovanlig modell, stort trevligt case, automat och tavlans skick. Personligen tycker jag den klår det mesta t.ex. Omega har att kontra medVad var det som gjorde att den blev så pass dyr? Fin, men inte van vid prisläget.
Är ju iaf Omegakvalitet på allt. Dock få Omegas som når upp hit?Rejält ovanlig modell, stort trevligt case, automat och tavlans skick. Personligen tycker jag den klår det mesta t.ex. Omega har att kontra med
Precis, De är ju i princip brorsor från denna tidÄr ju iaf Omegakvalitet på allt. Dock på Omegas som når upp hit?
Ja precis så jag tycker. Framför allt kändes det som en klocka jag verkligen vill ha och troligen aldrig igen kommer hitta i samma skick.Rejält ovanlig modell, stort trevligt case, automat och tavlans skick. Personligen tycker jag den klår det mesta t.ex. Omega har att kontra med
Kul, inte så ofta man ser Moser, här är min. 35mm.Klickade äntligen hem nåt jag varit på jakt efter ett tag! En liten sportis från Moser!
Under sjuhundringen dessutom, så får kanske ses som ett fynd. Dom brukar dra iväg lite annars. Mumsigt patinerad tavla, boetten ser rätt spännande ut och bandet ser ut att vara rätt gammalt och välbehållet också. Kul!
Trevlig! Min ska vara lite mindre, typ 30. Har den 16mm luggar kommer den få ärva GF bamboo från min Tissot.Kul, inte så ofta man ser Moser, här är min. 35mm.