dagnydigger
Basic
Kan ju vara bra att ha om man skall starta en regatta, eller till löskokta ägg kanske?Fynd?
Kul pryl som jag kände mig tvungen att köpa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ju vara bra att ha om man skall starta en regatta, eller till löskokta ägg kanske?Fynd?
Länge sedan jag sålde båten, det får bli en äggklocka, tack för tipset...Kan ju vara bra att ha om man skall starta en regatta, eller till löskokta ägg kanske?
Jäkla cool äggklocka!Länge sedan jag sålde båten, det får bli en äggklocka, tack för tipset...
Svinball! Hade passat fint i min OE36Fynd?
Nu hemma.250 pix plus avgifter och frakt. Väldigt lite för så mkt handledsmög (kolla svart tropic)...
Olman kan man nog tom använda
Tar gärna Timex-klockorna, om de inte fungerar Alltid kul om man får fart på dem i så fall...Nu hemma.
Blått tropic sport är 19mm Bra skick. Olman är riktigt ball....
Svart tropic är 18mm men söndertorkat
Om någon vill ha timex är de gratis....
Då skickar jag dem till dig vid tillfälle så bara skicka pm med adressTar gärna Timex-klockorna, om de inte fungerar Alltid kul om man får fart på dem i så fall...
Nu hemma.
Blått tropic sport är 19mm Bra skick. Olman är riktigt ball....
Svart tropic är 18mm men söndertorkat
/QUOTE]
Köp glycerin och testa att låta bandet ligga i ett bad. Kan ju inte rädda sprickor runt bandstiften kanske, men om de generellt är torra och bara riskerar att spricka vid böjning så kan det verkligen hjälpa. Kan vara värt ett försök.
Coolt. Hur bra är en halv chronometer? Eller läser jag fel?Köpte en hög klockor idag och några fynd var det ju.
Nej du läser alldeles rätt men vad som menas med en halv Chronometer skulle jag vilja veta.Coolt. Hur bra är en halv chronometer? Eller läser jag fel?
Man kan också prova riktigt vaselin, fungerar grymt bra på gamla torra golfgrepp, både i skinn och gummi, trots att det känns väldigt ointuitivt. Kört det på alla skinngrepp på mina vintage-bladklubbor, fungerar lysande.Tack!
Har tvättat båda. Blått är som nytt men svart är stelt och krympt till 17mm. Sedan är ena delen av bandet tradigt vid bandstiftet. Går nog att använda men kke risky....
Fina!Helgen bjöd på ett par färgglada Certina fynd. En DS-2 i grönt och en blå Volvo blue-ribbon.
Nä DS-2 kom inte på Tropic. Så bra var inte fyndet.
Snyggt!Helgen bjöd på ett par färgglada Certina fynd. En DS-2 i grönt och en blå Volvo blue-ribbon.
Nä DS-2 kom inte på Tropic. Så bra var inte fyndet.
Stort grattis! Vad var det för fel på den? (Med avseende på priset, defekt?) Fynd oavsett!Woo-hoo! Klickade precis hem min första Rolex! Landade på ca 9000 efter avgifter. Borde väl kunna ses som ett fynd?
Grymt! Stort grattisWoo-hoo! Klickade precis hem min första Rolex! Landade på ca 9000 efter avgifter. Borde väl kunna ses som ett fynd?
Grattis!den var ju superläcker.Woo-hoo! Klickade precis hem min första Rolex! Landade på ca 9000 efter avgifter. Borde väl kunna ses som ett fynd?
Stort grattis! Vad var det för fel på den? (Med avseende på priset, defekt?) Fynd oavsett!
Grymt! Stort grattis
Tackar! ”Felet” är nog att den är 32mm och manuell. Påstås fungera och ser ut att vara i fint skick. Får kolla facit när jag plockat ut den.Grattis!den var ju superläcker.
Borde vara prispåslag istället för att den är 32mm och handjagad.Tackar! ”Felet” är nog att den är 32mm och manuell. Påstås fungera och ser ut att vara i fint skick. Får kolla facit när jag plockat ut den.
Grymt i sådana fall.Tackar! ”Felet” är nog att den är 32mm och manuell. Påstås fungera och ser ut att vara i fint skick. Får kolla facit när jag plockat ut den.
Håller med! Den borde passa in fint bland mina övriga småsportisar!Borde vara prispåslag istället för att den är 32mm och handjagad.
Verkligen! Grymt peppad på att plocka ut den! Återkommer med egna bilder i morgon!Grymt i sådana fall.
Finfin, mycket trevligare än moderna av samma märke enligt mig.