Psykel
Pandion
Tackar! Håller med!Finfin, mycket trevligare än moderna av samma märke enligt mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Håller med!Finfin, mycket trevligare än moderna av samma märke enligt mig.
Helt underbar! Stort grattis
Mycket fin! Stort grattis!
Helt underbar! Stort grattis
Tusen tack! Bytte till ett NOS grisband.Mycket fin! Stort grattis!
Fantastiskt!Tusen tack! Bytte till ett NOS grisband.
Gick två trevliga 34mm igår också, till bra pengar.Fantastiskt!
Med det bandet på är den ”hemma”!
Letar själv efter en 34mm med rätt tavla och bezel, för mig
Japp!Gick två trevliga 34mm igår också, till bra pengar.
Japp!
Var inte rätt modell för mig, usch vad töntig man är
Tackar! Jag är glad att jag klickat hem ett helt gäng av dom här 17mm grisbanden från tratten. Har likadana på min Reverso och JLC-jumbo.Fantastiskt!
Med det bandet på är den ”hemma”!
Letar själv efter en 34mm med rätt tavla och bezel, för mig
Grym! Tidigt 60-tal på denna. Seiko hade en hel del ruggigt cleana tavlor på den tiden.Ropade in en Polerouter-esque Gamseiko från bukten för en femhundring. Den här tror jag lite på.
Grym! Tidigt 60-tal på denna. Seiko hade en hel del ruggigt cleana tavlor på den tiden.
Väldigt tidig Seiko 5, dessutom. Det var inte samma typ av budgetklockor dom är nu, utan snarare sportklockor med lite högre krav.
Tack. Jo, den är väldigt tidig, 1964. den är så pass gammal att den har Seikoshaverk, 410, och inte Seikoverk. Den är precis från innan övergången.Grym! Tidigt 60-tal på denna. Seiko hade en hel del ruggigt cleana tavlor på den tiden.
Väldigt tidig Seiko 5, dessutom. Det var inte samma typ av budgetklockor dom är nu, utan snarare sportklockor med lite högre krav.
Jävlar så cool!Kunde bara inte motstå den här. En tidig Wittnaur Electric .
Eller hur! Jag hade aldrig sett en förut men blev kär vid första ögonkastet .Jävlar så cool!
Många rätt på den.
Har jagat en sån där ett tag, svinball!Eller hur! Jag hade aldrig sett en förut men blev kär vid första ögonkastet .
Kunde bara inte motstå den här. En tidig Wittnaeur Electric .
Har jagat en sån där ett tag, svinball!
Grattis! Svinbra! Kan ställa mig på kö efter snubbarna ovan...Kunde bara inte motstå den här. En tidig Wittnaeur Electric .
Har jagat en sån där ett tag, svinball!
Ingen aning, den går nu iallafall. Hoppas jag slipper strula med batteri på en stund då .Samma här, har spanat länge efter ett bra exemplar! Var hittade du den? Visst var det så att man måste göra nån slags MacGyver-lösning med batteriet för att få den att funka med moderna batteriformat?
Tack!Grattis! Svinbra! Kan ställa mig på kö efter snubbarna ovan...
Originallänken till de där är extremt snygg. Följer nån på instagram som har ett par stycken, men kan inte komma på namnet nu...Ingen aning, den går nu iallafall. Hoppas jag slipper strula med batteri på en stund då .
Tack!
Oj, det blev snabbt kö . Ja med tanke på att jag klocksurfar ett par timmar varje dag och inte sett någon förut kändes den ganska ovanlig . Såg att den fanns med svart tavla också, tydligen ännu mer ovanlig. Hittade den på bayen faktiskt. Vet inte hur rätt jag låg i pris men det kändes ganska bra.
Helt fantastisk design har den iallafall, allt från visare, tavla, krona och boett. Tänker mig att den kan bli fin på ett BoR sen.
Fy, så bra! En sån är jag också sugen på!Kunde bara inte motstå den här. En tidig Wittnaeur Electric .
Ja jag såg den, riktigt fin. En sån lär vara svår att få tag på. Påminner lite om en jag har på en seiko, får se vad som passar sen.Originallänken till de där är extremt snygg. Följer nån på instagram som har ett par stycken, men kan inte komma på namnet nu...
Shit, den var snygg. Svårt att hitta ersättningsvisare på cousins kanskeIngen aning, den går nu iallafall. Hoppas jag slipper strula med batteri på en stund då .
Tack!
Oj, det blev snabbt kö . Ja med tanke på att jag klocksurfar ett par timmar varje dag och inte sett någon förut kändes den ganska ovanlig . Såg att den fanns med svart tavla också, tydligen ännu mer ovanlig. Hittade den på bayen faktiskt. Vet inte hur rätt jag låg i pris men det kändes ganska bra.
Helt fantastisk design har den iallafall, allt från visare, tavla, krona och boett. Tänker mig att den kan bli fin på ett BoR sen.
Visst är den! Haha, nä dom växer nog inte på träd. Man får gå till finsmeden.Shit, den var snygg. Svårt att hitta ersättningsvisare på cousins kanske
Tycker den ser ball ut! 650kr är ju ingenting för en kul dykareSer denna som ett fynd för 650kr, men kanske har fel..
Tack, tycker jag med!Tycker den ser ball ut! 650kr är ju ingenting för en kul dykare