Oj vad spännande att öppna varje låda! GrattisFick möjligheten att slå till på ett riktigt fynd idag (hoppas jag iaf.), kanske inte så mycket klocka men delar och glas till förbannelse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj vad spännande att öppna varje låda! GrattisFick möjligheten att slå till på ett riktigt fynd idag (hoppas jag iaf.), kanske inte så mycket klocka men delar och glas till förbannelse!
Eternan ser riktigt trevlig ut!Längtar tills de här kommer, förhoppningsvis kan man få igång dem också
Jo det är den jag hoppas mest på!Eternan ser riktigt trevlig ut!
Asgrym! Grattis!Nu är den hemma och befriad från sitt fula läderarmband till förmån för ett Bor
Riktigt fin! Det ser ut som att klockan kan ha korrekt länk också. På denna sida finns en likadan. Ungefär mitt på sidan. https://www.thewatchforum.co.uk/index.php?/topic/95872-wittnauer-electric-bracelet-query/Kunde bara inte motstå den här. En tidig Wittnauer Electric .
Ja du har faktiskt rätt, det är samma länk där. Då fanns det två olika länkar att köpa till. Tack för infon !Riktigt fin! Det ser ut som att klockan kan ha korrekt länk också. På denna sida finns en likadan. Ungefär mitt på sidan. https://www.thewatchforum.co.uk/index.php?/topic/95872-wittnauer-electric-bracelet-query/
Nu har man en till klocka som ligger på måste ha-listan
Läckert! Jag har en hyfsat trevlig fransk NOS racinglänk på gång hem!Alltid något...
Nu är den hemma och befriad från sitt fula läderarmband till förmån för ett Bor
Väldigt fin, stort grattis!Nu är den hemma och befriad från sitt fula läderarmband till förmån för ett Bor
Cool! Den vill jag provaFynd och fynd... Men väl ett köp.
Tack! Det löser vi!Cool! Den vill jag prova
Fynd och fynd... Men väl ett köp.
Monvis, bra skit!Fynd och fynd... Men väl ett köp.
Precis.Typ En Ap
2798-1!Monvis, bra skit!
Vad sitter det för verk i den?
Gillar dem där! Varit sugen på en sån i omgångar, fin boett och snygga tavlor!Vet inte riktigt vad det är jag köpt, men tror att det är ett fynd.
En Trematic ref: 602 triple date med månfas, tror från tidigt 60-tal.
Ca 38mm stor boett helt i stål och ett felsa 693 verk (?).
Med lite lätt städning kan den nog bli riktigt bra
Köpt för cirkus 300 euro från bukten av en fransman som inte kunde 1 ord på engelska.
Men efter några vändor i Google-translate fick han ändå iväg den till rätt adress
Fräck länkAlltid något...
Fynd eller ej, jäklar va ball den var!Vet inte riktigt vad det är jag köpt, men tror att det är ett fynd.
Köpt för cirkus 300 euro från bukten av en fransman som inte kunde 1 ord på engelska.
Men efter några vändor i Google-translate fick han ändå iväg den till rätt adress
Vet inte riktigt vad det är jag köpt, men tror att det är ett fynd.
Har aldrig sett dessa förut, verkar inte vara supervanliga. Men jösses vilka bra boetter och tavlan är inte dålig hellerGillar dem där! Varit sugen på en sån i omgångar, fin boett och snygga tavlor!
Riktigt häftig, stort tack!Fynd eller ej, jäklar va ball den var!
Tack så mycketGrym ju! Gratulationer.
Skitläcker!Har aldrig sett dessa förut, verkar inte vara supervanliga. Men jösses vilka bra boetter och tavlan är inte dålig heller
Riktigt häftig, stort tack!
Tack så mycket
Sådär, lite ytligt fix och ett provisoriskt band på. Den bärs riktigt grymt på handleden
Och kolla in dessa luggar!
Halkade in på denna tråden efter att jag hade ropat hem den, satan vad bra den är i ett sådär krispigt skick!
https://omegaforums.net/threads/trematic-mysterious-swiss-brand.85160/