Om vi pratar om plåtlänken/bangle från Tissot så är det en av de skönaste länkarna jag har. Kräver lite massage för att få den perfekt bara.Spännband är bra, bara att dra åt tills klockan sitter bra!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om vi pratar om plåtlänken/bangle från Tissot så är det en av de skönaste länkarna jag har. Kräver lite massage för att få den perfekt bara.Spännband är bra, bara att dra åt tills klockan sitter bra!!!
Då börjar jakten Inga bra tips?Om vi pratar om plåtlänken/bangle från Tissot så är det en av de skönaste länkarna jag har. Kräver lite massage för att få den perfekt bara.
Sorry, letade själv i över ett år innan jag hittade en, sedan hittade jag två inom loppet av några veckor.Då börjar jakten Inga bra tips?
Kommer säkert sitta grymt!Ser ut att vara längre bandhorn på Zodiacen än Tissoten, så kanske slipper fila. Och den länken är ju uppenbarligen supercool på fler klockor!!
Läcker liten sak.'Fynd' i posten igen
Ja den kanske behöver lite massage för att sitta bra, får testa det. Spännet är lustigt, en vridknapp.Om vi pratar om plåtlänken/bangle från Tissot så är det en av de skönaste länkarna jag har. Kräver lite massage för att få den perfekt bara.
Skulle inte denna stanna i lådan?Detta köp är banne mig mitt absolut bästa fynd. En Yema Rallye ” Mario Andretti” med allt original inkl kronan och en i stort perfekt tavla men all lume intakt även på visare. Glaset kass men nytt påväg.
Hela kalaset in frakt + nytt glas 7300kr
Ska nog kosta på denna en service och sen får den stanna i lådan, mycket klockan för pengen
Skulle inte denna stanna i lådan?
Fin! Har en lika.Blev verkligen inget fynd men ball bortsett från kronan
Kul! Du slapp säkert dega mer än 3kFin! Har en lika.
Ganska mycket mindre än 3k för min. Bandbredd är dryga 18 mm.Kul! Du slapp säkert dega mer än 3k
Vad är bandbredden?
Har nos visare.Hoppas gårdagens köp blev ett "fynd". Allt hänger på att tavlan är så bra som den verkar
Behöver dock visare i bättre skick så hojta om ni har några...
Gött! Drar pmHar nos visare.
spanade på den med! Superfin, grattisRopade hem denna badboi. Radiumbränna är det nya svarta har jag hört!
Tackar! Spana får man gärna göra men inte buda på "mina" klockor!spanade på den med! Superfin, grattis
Riktigt cool, vilken storlek är det på den, originallänk?
Ca 38mm har jag för mig och ja, fullängd och originalRiktigt cool, vilken storlek är det på den, originallänk?
Ser bra ut, snyggt fångat!Ca 38mm har jag för mig och ja, fullängd och original
Den var cool!
Tackar!Den var cool!
Fin! Var hittade du den?Konsolideringen går...
Typ skitdåligt... Men 11k tot för denna är väl bra?
SAV.Fin! Var hittade du den?