Snygg! Bra pris!Konsolideringen går...
Typ skitdåligt... Men 11k tot för denna är väl bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Bra pris!Konsolideringen går...
Härligt, glömmer ofta bort just SAV pga deras genomusla app
Grattis! Twinsies med min som jag kör idag!Konsolideringen går...
Snyggt, har sett ett gäng NOS Para tankar på tradera. Måste varit någon som suttit på ett lager. Har för mig någon annan på forumet klippte 2 stycken för ett tag sedan också?Inte högsta kvalitet, kromad boett med bakstycke i stål, men NOS från 40-talet? för 700kr är faen bra.
Tavlan är ju underbar, gillar att boetten är lite banana shaped!Inte högsta kvalitet, kromad boett med bakstycke i stål, men NOS från 40-talet? för 700kr är faen bra.
You are not alone!295 för en Certina 2000 med 70 tals stuk är väl inget fynd, men kunde inte låta den ligga kvar bland en hög med Quartz mög
Ja den kan nog bli tjusig efter lite kärlek
Plexiglas på min är hemskt!Ja den kan nog bli tjusig efter lite kärlek
Fynd!!Köpte den här Transglobe dykaren enbart för bandets skull. Såg ut som att glaset var sprucket och så är det ju en "fuldykare". Men när jag fick hem den och gick över den lite så blev man lite förtjust ändå. Både klockan och bandet är nära på nyskick och 20atm i kromad boett är ju lite ovanligt. Sen är det riktigt fett plexi! Inget mega fynd men för 400kr skickad från Italien så är jag nöjd.
Säljarbild
Nu
Tackar
Ahh du högg den...bra köp!Inte högsta kvalitet, kromad boett med bakstycke i stål, men NOS från 40-talet? för 700kr är faen bra.
Kanonfin klocka!Köpte den här Transglobe dykaren enbart för bandets skull. Såg ut som att glaset var sprucket och så är det ju en "fuldykare". Men när jag fick hem den och gick över den lite så blev man lite förtjust ändå. Både klockan och bandet är nära på nyskick och 20atm i kromad boett är ju lite ovanligt. Sen är det riktigt fett plexi! Inget mega fynd men för 400kr skickad från Italien så är jag nöjd.
Säljarbild
Nu
Eternan är ju bara för härlig, skönt med lite repor på en klocka som använts!Lite kul från Hötorget.
Snyggt!Lite kul från Hötorget.
Finns en gubbe som brukar vara där vissa söndagar med lite bättre klockor.Snyggt!
Brukar spana på hötorget men aldrig hittat något i närheten så bra som det där
Ja det plexit är verkligen rejält. Av alla gamla dykare jag haft så är detta det tjockaste. Tack ska du haKanonfin klocka!
Plexiglas är ju helt galet
Bra köp!
Såg jäkligt vass ut, lite synd med slitaget på insidan av bandhornen längst ut?Tror jag ”fyndade” lite, ska bara ignorera all köpångest...
Mm hoppas på vass! Jo något irriterande, men jag kan leva med det då den ser kalas ut i övrigt. Funderar lite på bandval, är gris lite för sportigt på en sån här?Såg jäkligt vass ut, lite synd med slitaget på insidan av bandhornen längst ut?
Grym 5:a, grattis!Man är tamesjutton inte klok.
Handlar klockor på autopilot liksom bara för man hittar dom till bra pris.
Helgens skörd...
En Seiko 6306 orört skick kan man ju inte säga nej till, från 1978
Seiko Gyro Marvels är ju så charmiga med den tjocka boetten som krävdes när man satte på en sjalvuppdragand modul på en vanlig Marvel, från 1959.
Trots att jag redan har ett helt gäng Citizen Alarm kan det ju inte skada med en till, bara att byta glas och köra, från 1963.
Seiko 5 tycker ju folk ar väldigt osexigt men DX modellen från Daini är trevligare än dom flesta med lite mer påkostad verk som har sekundstopp b.l.a. från 1968.
Ingen behöver jag och alla kommer att få gå men mysiga att klämma lite med.