Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stört stört bra! Stort grattis!Kom hem igår och jag e supernöjd! @Donkii btw den tickar ok och kronograffunktionerna fungerade som de skulle! Phew! Var nog mest okunskap hos säljaren.
Coolt med fler Nivador!Alldeles under radarn för en hundring, hoppas det går att lösa bom och krona bara
Ja herrvarianten hade jag också kunna tänka mig, rätt trevlig modell.Trevlig! Blir mer och mer sugen på en Manhattan, i herrstorlek då. Hon blir säkert glad för den! Och blir hon inte det kan du behålla den själv och bära som GMT-komplikation tillsammans med en annan klocka!
”Grattis”Kom hem igår och jag e supernöjd! @Donkii btw den tickar ok och kronograffunktionerna fungerade som de skulle! Phew! Var nog mest okunskap hos säljaren.
Hshahs tack snälla!”Grattis”
Bandet ser grymt ut, spara eller skicka vidare!Dagens, även den kan nog bli riktigt bra efter polering av plexi och bandbyte
Vet inte om jag är så mycket för den här ”fjäll” looken däremot har jag inget band i 19mm så det kanske växer på mig medans man söker något annatBandet ser grymt ut, spara eller skicka vidare!
Ser ju ut att vara ett, i princip, oanvänt reptilband.Vet inte om jag är så mycket för den här ”fjäll” looken däremot har jag inget band i 19mm så det kanske växer på mig medans man söker något annat
Är skön 40/50-talskänsla där. Är ju ett band i äkta ormskinn med ett trevligt spänne. Rätt ovanligt med så breda ändå så värd några hundralappar om det är fint. Ville bara främst se till att du inte slängde det iaf.Vet inte om jag är så mycket för den här ”fjäll” looken däremot har jag inget band i 19mm så det kanske växer på mig medans man söker något annat
Oroa dig ifall jag hittar något passande kommer detta fint få ligga i lådanÄr skön 40/50-talskänsla där. Är ju ett band i äkta ormskinn med ett trevligt spänne. Rätt ovanligt med så breda ändå så värd några hundralappar om det är fint. Ville bara främst se till att du inte slängde det iaf.
En tuff Malmsjö märkt Eterna tre tacche, 32.5mm exklusive kronan.
Kom hem igår och jag e supernöjd! @Donkii btw den tickar ok och kronograffunktionerna fungerade som de skulle! Phew! Var nog mest okunskap hos säljaren.
Stort tack! Kanske inte supervanlig nej men finns ett par stycken! Ligger en vittavlad just nu på EbaySmukt! Jeg synes ikke jeg har set den model før, helt utrolig flot stand.
Är den till salu?Plockade upp den igår.
Inget som är ”right up there”, men ganska trevlig givet pengarna.
Halvskum boett som är något slags blandning mellan vanlig skruvboett och clamshell.
Säkert nån gång, men för stunden stannar den.Är den till salu?
Den från tratten? Fin!