Pancake dial - vänta bara till vintagerolexfolket får nys om den termen!Wow, så fin! Tavla som en nygräddad pannkaka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pancake dial - vänta bara till vintagerolexfolket får nys om den termen!Wow, så fin! Tavla som en nygräddad pannkaka!
Intressant är ju vad du betalde fegisVarierar kraftigt, i nuläget ligger en i stål ute för 2450£ och en i tvåton för 2950€ vad jag kan se.
Edit: 36an ligger ute för typ 15-20 lite varstans.
Fyndade.Intressant är ju vad du betalde fegis
Denna är tuff, alltid lite sugen.Lite oväntat köp från dig sett till vad du brukar posta men ser tunn och fin ut. Gillar designen. Grattis
Länken var riktigt schysst. Testat?Denna är tuff, alltid lite sugen.
https://www.chrono24.se/hublot/mdm-geneve-classic-15201001--id11281222.htm
Tyvärr inte, ovanligaLänken var riktigt schysst. Testat?
Verkligen! Lite samma känsla som Polaris till slut väcker hos en. Länken ser riktigt fin ut.Denna är tuff, alltid lite sugen.
Ball!Denna är tuff, alltid lite sugen.
Finns en del på bukten!Ball!
Man kke skulle vilja komplettera med gummi. Vet du om man kan köpa till vettigt pris?
Skoj! Skulle kunna tänka mig en själv. Har utvecklat en förkärlek till fulsnygga Genta- och Genta-inspirerade klockor, så den skulle nog passa mig med!Är det vintage tro? Borde ha åldern inne i vart fall, och den är ju så vintage det blir med detta märke... Vann denna vid midnatt igår/idag - otippad kanske, men är spänd på att få hem den.
Haha ja men deeeet fattar jag ju med! Du fyndar ju nästan jämt Det är okej att fynda och sen sälja till marknadspris, SÄÄÄG NUU (snälla?)Fyndade.
Ligger en för typ 9k på chrono24.. får jag gissa så är det där nånstans han har betalatHaha ja men deeeet fattar jag ju med! Du fyndar ju nästan jämt Det är okej att fynda och sen sälja till marknadspris, SÄÄÄG NUU (snälla?)
Länk?Ligger en för typ 9k på chrono24.. får jag gissa så är det där nånstans han har betalat
Näe, på gummi! *Badum-tscchhh*
Fick äntligen tillbaka mitt senaste köp från urmakare Per-Erik på Olofsfors Urmakeri idag!
Stort tack till @Berget31 för att du glädjer ännu en klockbroder!
Chansen dök upp och jag kunde komplettera min mörka exotic Camaro 73443NT med en ovanlig broder med urtavla i silver.
...och så här ser mitt par i Camaros ut tillsammans:
Haha, tackar!Vackert! Nu kan du köra "ebony and ivory" på högsta volym i Camaron...
Haha vafan Johan det där plast-kvarts-swatch-tåget trodde jag hade lämnat redan Galen tavla!Förvisso gårdagens köp, men ändå.
Trevlig! Blir mer och mer sugen på en Manhattan, i herrstorlek då. Hon blir säkert glad för den! Och blir hon inte det kan du behålla den själv och bära som GMT-komplikation tillsammans med en annan klocka!
Fick hem denna idag, från 92 så kanske stolpe ut gällande vintage men postar ändå. Liten rackare på 22.5 mm men så är den inte till mig heller utan tänkte ge den till syrran i examenspresent.
Klockor som har integrerade länkar med helt platta borstade länkbitar är nästan ett måste i lådan. I helstål med silvertavla känns de rätt moderna om man inte är ett jättefan av 90-talet.Trevlig! Blir mer och mer sugen på en Manhattan, i herrstorlek då. Hon blir säkert glad för den! Och blir hon inte det kan du behålla den själv och bära som GMT-komplikation tillsammans med en annan klocka!
Verkligen! Eterna KonTiki Royal Quartz ser ju också ruggigt trevlig ut.Klockor som har integrerade länkar med helt platta borstade länkbitar är nästan ett måste i lådan. I helstål med silvertavla känns de rätt moderna om man inte är ett jättefan av 90-talet.
... och RO, Carree osv.Verkligen! Eterna KonTiki Royal Quartz ser ju också ruggigt trevlig ut.
Väldigt sant! En Santos skulle sitta fint, men RO är nog en bit utanför min comfort zone och budget.... och RO, Carree osv.
Fin, hoppas syrran blir glad.
Fick hem denna idag, från 92 så kanske stolpe ut gällande vintage men postar ändå. Liten rackare på 22.5 mm men så är den inte till mig heller utan tänkte ge den till syrran i examenspresent.