Psykel
Pandion
Tack! Blir till att köra dubbelpipigt Must de Cartier i sommar!Det var ett fynd. Grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Blir till att köra dubbelpipigt Must de Cartier i sommar!Det var ett fynd. Grattis.
Grattis, vad slutade den på?Det händer inte ofta, men ibland har även jag flyt.
En IWC Cal 854 i 18k med mycket bättre tavla än vad bilderna och priset indikerade.
Edit. Ngn som vet var man kan köpa 18k bandstift?
Tack! 11k ca. Den är lite gulnad/patinerad men mkt finare än jag trodde...Grattis, vad slutade den på?
Är tavlan lite gulnad eller är det bara ljuset? Bjud på en bild utan det repiga plexit sen
Grym, grattis! Vill minnas att någon sålde lite guldstift här på KS?Det händer inte ofta, men ibland har även jag flyt.
En IWC Cal 854 i 18k med mycket bättre tavla än vad bilderna och priset indikerade.
Edit. Ngn som vet var man kan köpa 18k bandstift?
Ok tack! Får kolla!Grym, grattis! Vill minnas att någon sålde lite guldstift här på KS?
Uppdaterat mitt inlägg med länk.Ok tack! Får kolla!
Man ska iaf inte använda Rolexstiften utan länk.Grym, grattis! Vill minnas att någon sålde lite guldstift här på KS?
Edit: Här finns det, oklart ifall dom passar. https://klocksnack.se/threads/prisbump-15-4-rolex-bandstift-i-guld-och-stål-daydate-etc-använda-och-nya.128786/
De är väl iofs 20mm så knappast aktuellt men vad ska man använda? @PaulK har stift som är 16.8 ihoptryckta och 21mm utspända i gulguld. Borde väl spontant funka?Man ska iaf inte använda Rolexstiften utan länk.
Kan det vå nåt för dig?De är väl iofs 20mm så knappast aktuellt men vad ska man använda? @PaulK har stift som är 16.8 ihoptryckta och 21mm utspända i gulguld. Borde väl spontant funka?
Edit. Frågan besvarad så kör väl helt enkelt på de som nu används.
Verkar som att jag kke inte ska ha guld? Men de ser ju passande ut.Kan det vå nåt för dig?
Är ju inget fel med guld, hade bara inte lagt energin och pengarna själv. Hade prioriterar passningen iaf.Verkar som att jag kke inte ska ha guld? Men de ser ju passande ut.
Kom ett stort paket från tratten idag...spännande!
Innehållandes följande trevligheter:
...samt en bonus-Enicar som är rätt trevlig i sin enkelhet:
Haha, tackar!Grattis, bra fart på,dig nu.
Det är ett sundhetstecken, lyssna inte på dem, när folk säger att man tappat det, det är då man är på rätt väg.Haha, tackar!
...folk i min omgivning har börjat reagera faktiskt!
Hehe, tack nu känns allt genast lite bättre!Det är ett sundhetstecken, lyssna inte på dem, när folk säger att man tappat det, det är då man är på rätt väg.
Hej, de är kul de där! Jag har en likadan med lite sämre skick på tavlan. Kontrasten mellan vidare och tavla gör att den är otroligt lättläst även vid dåliga ljusförhållanden.Vann vad som ser ut som en Railroad UG idag!
Läste precis denna på Omegaforums, det är inte den du köpte?Vann vad som ser ut som en Railroad UG idag!
Köpte inte från eBay men är onekligen lik!Läste precis denna på Omegaforums, det är inte den du köpte?
https://omegaforums.net/threads/universal-geneve-watches-on-ebay.3584/page-248#post-1509029
Det där får ju anses vara en seriöst cool box!Hittat en box och garantipapper till Nivada Antarctic!
Ja, verkligen! Kunde inte motståDet där får ju anses vara en seriöst cool box!
Snyggt!
Här finns lite kul läsning om modellen och dess historia för den som är intresseradVann vad som ser ut som en Railroad UG idag!
Nice, tack så mycket! Ska bli kul att få hem den vad kör du din på för band?Här finns lite kul läsning om modellen och dess historia för den som är intresserad
https://omegaforums.net/threads/universal-geneve-fs-the-other”-railway-watch.55668/
Hej, sitter på ett halvblankt chokladfärgat läder, ganska platt med sömmar. Satt på när jag köpte. Harmoniserar bra med tavlanNice, tack så mycket! Ska bli kul att få hem den vad kör du din på för band?