Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dyr men cool!Har egentligen köpstopp men....
Tyvärr blev den svindyr...
Ja lollipop, sektortavla och djupmätare i krispigt skick och 40mm boett är inte ngt man springer på dagligen direktDyr men cool!
Vad ska du sälja?
Kan inte släppa att länken är galet lik en nautilus. Alltid spännande när man ser länken på stan..Kom över målvakslegenden Pecka Lindmarks Omega Polaris.
Vad ska du sälja?
jag lutar också åt denna som nästa klocka. måste bara sälja min aquatimer först. Snygg!
Lätt hänt med lata designers...Kan inte släppa att länken är galet lik en nautilus. Alltid spännande när man ser länken på stan..
Hämtade ut en 6105-8000 precis på svart tropic - härlig mögelklenod! Slipa/polera glas eller ev. lösa nytt & köpa ny tidsenlig rätt krona nu..
Hämtade ut en 6105-8000 precis på svart tropic - härlig mögelklenod! Slipa/polera glas eller ev. lösa nytt & köpa ny tidsenlig rätt krona nu..
Tack! Gillar den skarpt icke den från Kaplans.Riktigt trevlig ! Var det den som fanns på Kaplans?
Den fick du för ett bra pris! Grattis! Jag slöbudade och kostade dig 200kr + 25%.Tack! Gillar den skarpt icke den från Kaplans.
Det tycker jag med! Får väl säga tack till dig då.. ja, det ser bra ut faktiskt.Den fick du för ett bra pris! Grattis! Jag slöbudade och kostade dig 200kr + 25%.
Edit: verkligen jämn patina på lysmassan.
Den där var jag med på, kul att den landade här! Bra pris och riktigt fin!Hämtade ut en 6105-8000 precis på svart tropic - härlig mögelklenod! Slipa/polera glas eller ev. lösa nytt & köpa ny tidsenlig rätt krona nu..
Grattis! Den var fin!Hämtade ut en 6105-8000 precis på svart tropic - härlig mögelklenod! Slipa/polera glas eller ev. lösa nytt & köpa ny tidsenlig rätt krona nu..
Fin Tissot, inte ofta man ser dessa i solitt guld!Dessa två trillade hem idag. En väldigt liten men superfin cartier samt en otroligt fin 14k tissot med patina som gör hela klockan.
Tack! Kul med något man inte ser varje dagFin Tissot, inte ofta man ser dessa i solitt guld!
Snyggt! Vad är det för grönt armband som sitter på din Tissot?Dessa två trillade hem idag. En väldigt liten men superfin cartier samt en otroligt fin 14k tissot med patina som gör hela klockan.
Tack! Jag hoppas det är ok att posta länkar här., Annars får jag ta bort. Armbandet kom med klockan men jag tror att jag har hittat samma till salu online.Snyggt! Vad är det för grönt armband som sitter på din Tissot?
Ja det ser ut att vara samma. Grymt! Stort tack för infoTack! Jag hoppas det är ok att posta länkar här., Annars får jag ta bort. Armbandet kom med klockan men jag tror att jag har hittat samma till salu online.
Hirsch osiris grön:
Stjärnurmakarna
stjarnurmakarna.se
Har egentligen köpstopp men....
Tyvärr blev den svindyr...
Vågar jag knappt säga.... 20Grattis, jeg har haft præcis den model! Hvad kostede den?
Trevliga! Är det "stora" eller lilla modellen av Cartier? Har själv en blå.Dessa två trillade hem idag. En väldigt liten men superfin cartier samt en otroligt fin 14k tissot med patina som gör hela klockan.
Vågar jag knappt säga.... 20
Det är den lilla 20mm. Den är nog på gränsen till för liten men får ge den lite tid. Får kanske börja jakten på en ”stor”Trevliga! Är det "stora" eller lilla modellen av Cartier? Har själv en blå.
Oklart om den marknadsfördes så, men den ses iallafall som en dammodell. Men ärligt talat spelar det ju ingen roll, det hänger ju på hur du själv känner. Skulle du tycka att den är för liten så kan den säkert bli en fin present till partner eller släkting.Det är den lilla 20mm. Den är nog på gränsen till för liten men får ge den lite tid. Får kanske börja jakten på en ”stor”