• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Dagens inrop! Tycker Ebel, Catorex och inte minst Longines ser kul ut! Övriga har jag mindre koll på....
3513F72D-DB15-4706-9030-05CBC02F5990.jpeg

Fynd tycker jag även fast jag inte räknat på moms, tull och frakt! :)
Storlek?
Ja, jag känner att det var ett bra pris spontant iaf! Boetten är ju vattentät men ingen spillman. Gillar ”kronograf-knapparna” samt den stora kronan. Tror att den mätte strax under 34,5mm exkl. krona. Så, enligt mig, grym storlek!

Dagens köp. Stundens nyck. Något klockrelaterat och så lägger man ett bud. Tiden går och sen har man handlat. Fin låda, absolut. Men vad ska jag ha den till, måste jag börja spara till svindyr DD nu? Inget direkt fyndpris och riktigt onödigt köp. Men som sagt, fin låda ändå. 71.00.04 Kul!
6C959BF9-9361-4931-BF2B-712AC65910E8.jpeg

A52C3F82-6E9C-454F-ABE3-AD20248DC415.jpeg

Är du nöjd mer Verner ?
Jodå. Prislappen hamnade på ca 3.5k, och klockan har fungerat bra i efterhand. Den fick även ny NOS-krona, vilken jag förstod var något ovanlig just till denna ref.
Nu är den inte i min ägo utan i svärfars men han har inte haft något att påpeka kring klockan.

/e
Givetvis kan man ha åsikter om prislappen och finns alltid någon billigare, men tycker Werner gjorde ett bra jobb med klockan. Den tickade knappt när den lämnades in

Senast ändrad:
Jodå. Prislappen hamnade på ca 3.5k, och klockan har fungerat bra i efterhand. Den fick även ny NOS-krona, vilken jag förstod var något ovanlig just till denna ref.
Nu är den inte i min ägo utan i svärfars men han har inte haft något att påpeka kring klockan.

/e
Givetvis kan man ha åsikter om prislappen och finns alltid någon billigare, men tycker Werner gjorde ett bra jobb med klockan. Den tickade knappt när den lämnades in
3,5 är billigt.

De som jobbar för mindre gör det i regel svart, fuskjobb eller både och.

Tillbaka
Topp