• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens köptråden!

eNielsen

Rolex
Pledge Member
Oklart om den marknadsfördes så, men den ses iallafall som en dammodell. Men ärligt talat spelar det ju ingen roll, det hänger ju på hur du själv känner. Skulle du tycka att den är för liten så kan den säkert bli en fin present till partner eller släkting.
Tycker den sitter hyfsat bra ändå. Dam eller herr spelar för mig ingen roll. Huvudsaken är ju att man gillar uret som du säger.
CBD21D83-9643-4235-84EA-2148BD649EE0.jpeg
 

Psykel

Patek
Fick hem sommarklockan 2021! Semivintage (1990) Swatch-dykare nummer två på mindre än en månad, Swatch nummer tre totalt. Känner att man kan snöa in rätt rejält på det märket. Denna verkar ha varit så gott som oanvänd. Inte ett märke och inget som helst tecken på att armbandet har varit använt. Inte illa för 250kr!
656FE0E9-903D-4C43-9A8B-16EA39685526.jpeg
 

Fadershan

Patek

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
28-45.

Snyggt case, bra storlek, fin tavla och vettigt verk.
Men lite ”meh” blir den ju ändå.
Men jag gillar ändå. Hindrar dock inte att jag tycker att det var lite onödigt.
Verkligen inte onödigt, har svårt att tro att du hittar ett reservdelsverk ens för dubbla kostnaden. Ett av (det?) certinas bästa verk någonsin.

Tycker inte det finns något negativt med den, varken tavla boett eller krona.
 

Radis1989

Breitling
Fyndade en tidig Kronometer Stockholm förra veckan, såg nu att en exakt likadan precis såldes på auktion. Någon här som köpte?
E95D5CD9-2DD7-4E4C-898E-141EFDA8162D.jpeg

6B1F65AC-58C6-4A24-9A7A-E935035344C4.jpeg
Äntligen medlem efter ex antal år! Kronometern Sthlm fick mig att bli. Följde klockan. Har läst att det kan vara Breitlingurverk i dessa kronometer Stockholm. Har själv dålig koll, vad är det för urverk i detta, från annonsen? Tänkte på slutpriset..
 

Psykel

Patek
Äntligen medlem efter ex antal år! Kronometern Sthlm fick mig att bli. Följde klockan. Har läst att det kan vara Breitlingurverk i dessa kronometer Stockholm. Har själv dålig koll, vad är det för urverk i detta, från annonsen? Tänkte på slutpriset..
Så vitt jag vet var Kronometer Stockholm-kronograferna Breitlingklockor med ombrandade tavlor, dvs helt ihopsatta av Breitling.
 
Topp