Känslan är, ommålad.Vet inte om jag var lite väl snabb på avtryckaren här..? Fattas delar i verket och kan inte hitta liknande modeller när jag googlar. Någon som vill ge ett utlåtande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känslan är, ommålad.Vet inte om jag var lite väl snabb på avtryckaren här..? Fattas delar i verket och kan inte hitta liknande modeller när jag googlar. Någon som vill ge ett utlåtande?
Känns som huvudvärk, tavlan ser ommålad ut och med så mycket svårhittade delar som saknas.Vet inte om jag var lite väl snabb på avtryckaren här..? Fattas delar i verket och kan inte hitta liknande modeller när jag googlar. Någon som vill ge ett utlåtande?
Vad vore det här forumet utan faktabefriade spekulationer egentligen?Ah, jag skulle varit tyst bara och läst trycket ser ju väldigt kladdigt ut, och verkar inte ha påverkats alls trots att resten av tavlan ser ut att ha levt ett liv. Men återigen bara funderingar, ingen som helst fakta. Ska bli spännande att höra andras åsikter!
Ja det är ju mer värt när man spekulerar och har rätt än när man vet att man har rätt baserat på fakta. Även om det bara är 1 av 10 som blir någorlunda korrekt så ärd et värt det!Vad vore det här forumet utan faktabefriade spekulationer egentligen?
Exakt, astrist!
Känslan är, ommålad.
Ommålad har jag faktiskt inte funderat så mycket på, inte så duktig på att avgöra det.Känns som huvudvärk, tavlan ser ommålad ut och med så mycket svårhittade delar som saknas.
Hoppas den inte var så dyr iallafall?
Jag tycker tavlan minst ser tvättad ut iallafall, kan inte heller dessa modeller men tycker Movado loggan ser dålig ut för att vara original samt kladdiga sekundmarkeringar.Ommålad har jag faktiskt inte funderat så mycket på, inte så duktig på att avgöra det.
Däremot inte sett några andra one-button kronografer med samma tavelmodell, det mer det jag tänkte på.
Inte hyperdyr, om jag väljer att sälja borde man väl få en peng tillbaks iaf.
Helst vill jag ju få den att funka för jag tycker den är jättefin!
Råare med gammal gris, det där blir lite för modernt för min smak. Samma problem med min brors gamla kronograf. Inte dåligt men känns lite fel för mig.Där trillade den hem! Satte direkt på en nitad Oysterlänk och är jättenöjd
Du har en poäng i det! Tycker det passar bra men finns säkerligen bättre alternativ. Ska hålla utkik efter ett gammalt grisband.Råare med gammal gris, det där blir lite för modernt för min smak. Samma problem med min brors gamla kronograf. Inte dåligt men känns lite fel för mig.
Som sagt, hör av dig.Vattentät, 38mm i stål i super fint skick!
kan inte bli bättre
Den som gick på tradera för några dagar sedan eller?Vattentät, 38mm i stål i super fint skick!
kan inte bli bättre
Absolut!Som sagt, hör av dig.
Det stämmer!Den som gick på tradera för några dagar sedan eller?
snyggt köp! Satt och funderade på den men avstod från att buda.Det stämmer!
Har för mig den var ej fungerande, eller tänker jag på någon annan?Det stämmer!
Det tackar jag för!snyggt köp! Satt och funderade på den men avstod från att buda.
Ja den går liten stund och stannar.Har för mig den var ej fungerande, eller tänker jag på någon annan?
Vågade inte chansa på den mao
Då är det nog den jag tänker på, gick väldigt billigt om jag minns rätt så bra köp!Ja den går liten stund och stannar.
Jag tror att den är lite torr.
Kan tänka mig att efter servis den kan bli värd lite merDå är det nog den jag tänker på, gick väldigt billigt om jag minns rätt så bra köp!
Större än jag trodde också
Och jag fortsätter vara lite för dumsnål...Fortsätter köpa lite för små klockor...
Det tackar jag för, även om jag tror den kan vara för liten. Vad tror du om mått?Och jag fortsätter vara lite för dumsnål...
Jag fick för mig att den var 30mm utifrån bilderna och sådär trevligt knubbig så borde nog gå om man inte är allt för kräsenDet tackar jag för, även om jag tror den kan vara för liten. Vad tror du om mått?
Den är verkligen mkt.fin. Stort Grattis !! Den fina länken samspelar på något märkligt sett så enormt med uret...Vattentät, 38mm i stål i super fint skick!
kan inte bli bättre