Fin! Grattis. Gillar modellen. Bra grejer! Kom på GF-länk.Nu hemkommen och rengjord. Riktigt trevlig imho men går dock inte som den ska så behöver en spatripp. Härligt med NSA länk också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Grattis. Gillar modellen. Bra grejer! Kom på GF-länk.Nu hemkommen och rengjord. Riktigt trevlig imho men går dock inte som den ska så behöver en spatripp. Härligt med NSA länk också!
Tack! Det där var ju en riktigt mysig länk!Fin! Grattis. Gillar modellen. Bra grejer! Kom på GF-länk.
Ja den var riktigt fin. Har tyvärr inte klockan kvar.Tack! Det där var ju en riktigt mysig länk!
Blir lätt så. Har beslutat att samlingen ska få plats i mina två klocklådor, dvs 12+3. Resten kommer säljas närmaste månadernaJa den var riktigt fin. Har tyvärr inte klockan kvar.
Snyggt! Gav själv upp den tanken vid årsskiftet. Nu låter jag vansinnet leva fritt.Blir lätt så. Har beslutat att samlingen ska få plats i mina två klocklådor, dvs 12+3. Resten kommer säljas närmaste månaderna
Med Tropic på?!Bland allt skräp fanns en klocka som kanske kan vara något i
precis. Bandet är väl om inte annat värt ungefär vad högen kostade om det är ett riktigt gammalt tropic.Med Tropic på?!
Ja, fastnade lite för den också.Vilken underbar timvisare på den Brevo'n.
Påminner lite om kyrkklocksvisare.
Riktigt snygga! Jag jagar också klocka med cushioncase från första hälften av 1900-talet, efter att ha sträcksett serien Luther... Vad gäller Brevo är jag dessvärre ingen hjälp.Köpte dom här ikväll. Varit ute efter cushion cases, dock egentligen inte såhär gamla.
Har dock inte mycket info om "Brevo", förutom att det har samma urverk som vissa "Bentima", som visserligen inte hjälper så mycket. Någon som har koll?
Nä, har inte ägt en sån, men googlade liteJa rejält stor är den i alla fall . Tror banne mig du har rätt i det! Hur fasen visste du det? Rätt ovanlig klocka/modell. Har du ägt en?
Det var inte illa, tyckte jag googlade på allt som fanns . Lär ju vara sån men ska bli spännande att se hur den ser ut.Nä, har inte ägt en sån, men googlade lite
Ser ut som en svan, väl? Record har haft en svan som logga, så kan röra sig om en sån.Bland allt skräp fanns en klocka som kanske kan vara något intressant, om än osannolikt...
Sandozen var ju riktigt trevlig! Hur är vattentätheten? 200m? Ser ut som en typisk extra vattentät icke-dykare.Flätad jb-länk hemma och nöjd med den.
Också uppstått tycke för en modern kvartsare i loten, den såg jag verkligen inte komma, batteribyte nästa!
Ser ut som tryckboett, så några 200m är det nog inte. Trevlig, oavsett! Och ser ut att vara en hyfsat trevlig länk som sitter på också!Tack! Eller hur! Vet ej, inget som framgår men lite tjock är den. Blir en bra vardagsbeater! Det här är charmen med dylika tratten och loppisköp, succé eller flopp men det blir aldrig som man trott!
Stenhård!Nu lever hon igen och mår bra! Väldigt nöjd med denna känner jag! Spam out.
grym, stål?Dagens köp i Dagens köptråd.
Tyvärr intemen ser riktigt bra ut ändå.grym, stål?
Ganska lik min Kronometer Stockholm
Om det där är en Baume and Mercier Baumatic (two tone Rolex-liknande längst till höger) i storlek runt 27mm så hör av dig Snyggt plockat oavsett!Köpte mig ett kinderägg, kan vara något mysigt på ingång. Alltid kul med överraskning .