Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jamen absolut, tror du kan se rätt. ÅterkommerOm det där är en Baume and Mercier Baumatic (two tone Rolex-liknande längst till höger) i storlek runt 27mm så hör av dig Snyggt plockat oavsett!
Eterna och Cyman, den nitade länken och klockan den sitter på ser också lovande ut beroende på storlek!Dagens möghög. Ska bli kul när den landar! Det är två klockor i högen som jag vill åt, de andra är någon slags bonus. Gissa vilka två?
Korrekt! Hoppas länken är 16mm för det är precis vad jag behöver just nu Lite andra bonusklockor, men dom åker nog ut på tratten direkt.Eterna och Cyman, den nitade länken och klockan den sitter på ser också lovande ut beroende på storlek!
Har du någon uppfattningen av storlekarna på Eterna och Cyma, jag gissar på typ 32-33mm?Korrekt! Hoppas länken är 16mm för det är precis vad jag behöver just nu Lite andra bonusklockor, men dom åker nog ut på tratten direkt.
Ingen koll, men gissar på/hoppas på 34-35mm, men brukar ju glädjemäta så vi får seHar du någon uppfattningen av storlekarna på Eterna och Cyma, jag gissar på typ 32-33mm?
Eternan är förmodligen runt 32mm m.t.p Atlantic klockan t.v. En fin hög du fick hem, jag blev överbjuden med 30kr på en annan av samma säljare. Riktigt surtIngen koll, men gissar på/hoppas på 34-35mm, men brukar ju glädjemäta så vi får se
Fast de där Atlanticarna är väl 36 mm?Eternan är förmodligen runt 32mm m.t.p Atlantic klockan t.v.
Så pass stora? Trodde de låg runt 34-35. Eternan liknar en tidigare modell jag ägde, som låg på typ 32-33mmFast de där Atlanticarna är väl 36 mm?
Ingen Alpina där? Jag behöver delar.Korrekt! Hoppas länken är 16mm för det är precis vad jag behöver just nu Lite andra bonusklockor, men dom åker nog ut på tratten direkt.
Kan ha fel för mig, men vet att de har ett par varianter i 36mmSå pass stora? Trodde de låg runt 34-35. Eternan liknar en tidigare modell jag ägde, som låg på typ 32-33mm
Finns i 36, och jag tror den är det när jag jämför med de andra. Tror även Seiko-dressarna är 36mm faktiskt. MEn vi får se Jag hoppas ju väldigt mycket på att jag har rätt, men har haft fel många gåner förutSå pass stora? Trodde de låg runt 34-35. Eternan liknar en tidigare modell jag ägde, som låg på typ 32-33mm
Det tror jag inte tyvärrIngen Alpina där? Jag behöver delar.
Den måste vara 36 mm. Och jag köper/byter den gärna @virroooKan ha fel för mig, men vet att de har ett par varianter i 36mm
Säg gärna till när du får hem en Alpina! För du ska väl försätta köpa bulk?Det tror jag inte tyvärr
Haha jag kör så länge pengarna räcker! Sen kommer ångesten över en som ett brev på posten, och då ska det säljas i bulk!Säg gärna till när du får hem en Alpina! För du ska väl försätta köpa bulk?
Fint jag hör av mig i pm.Haha jag kör så länge pengarna räcker! Sen kommer ångesten över en som ett brev på posten, och då ska det säljas i bulk!
Kan absolut sälja Atlantic till dig, vi se om Postnord sköter sig
Roligt köp! Grattis! Jag är intresserad av tanken om du säljer den?Dagens möghög. Ska bli kul när den landar! Det är två klockor i högen som jag vill åt, de andra är någon slags bonus. Gissa vilka två?
Kul köp, höll koll på den. Seikon är jag nyfiken på om du inte behåller!?Dagens möghög. Ska bli kul när den landar! Det är två klockor i högen som jag vill åt, de andra är någon slags bonus. Gissa vilka två?
Tack! Den lär säljas, kan hojta när klockorna landarRoligt köp! Grattis! Jag är intresserad av tanken om du säljer den?
Ja jag tyckte att alla klockor är rätt kul i högen, men två sticker ut. Seikon lär säljas, hojtar när den landar. Lutar nog åt att leta efter en tavla, alt. fixa trasiga tavelpelare först. Men vi kan prata om detKul köp, höll koll på den. Seikon är jag nyfiken på om du inte behåller!?
Cool! Ja jag hör gärna mer när du hunnit gå igenom grejerna.Tack! Den lär säljas, kan hojta när klockorna landar
Ja jag tyckte att alla klockor är rätt kul i högen, men två sticker ut. Seikon lär säljas, hojtar när den landar. Lutar nog åt att leta efter en tavla, alt. fixa trasiga tavelpelare först. Men vi kan prata om det
Håller tummarna för dig - är en väldigt trevlig ref den EternanFinns i 36, och jag tror den är det när jag jämför med de andra. Tror även Seiko-dressarna är 36mm faktiskt. MEn vi får se Jag hoppas ju väldigt mycket på att jag har rätt, men har haft fel många gåner förut
Jäklar, kul Angelus - Trist på det saknade bandhornet.Kan ju inte bli mer än hur fel som helst...
Den lilla detaljen blir nog jobbig att åtgärda men den har potentialen att bli riktigt bra ändåJäklar, kul Angelus - Trist på det saknade bandhornet.
Uppenbart Swatchen som är stjärnan i gänget!Jäklar, kul Angelus - Trist på det saknade bandhornet.
Snyggt fångat! Men tycker nästan att pennan är mest intressant i det gänget!Har bestämt mig för att hålla inköpen av kvartsare till ett absolut minimum för att det är så jobbigt att byta batterier titt som tätt och när man blir sugen på att använda en klocka nog sjutton står den likväl stilla.
Men det skiter sig oavbrutet.
Tre oanvända köpte jag idag, Seiko Calculator med box och allt, billig Vega (CTZ budget) och en grön Giugiaro med alla papper men utan låda.