• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Kompletterat med Tropic sport till kompressor-klockorna
5E390F93-F11A-4545-AA98-7AFDD77AC6C6.jpeg

Så pass stora? Trodde de låg runt 34-35. Eternan liknar en tidigare modell jag ägde, som låg på typ 32-33mm
Finns i 36, och jag tror den är det när jag jämför med de andra. Tror även Seiko-dressarna är 36mm faktiskt. MEn vi får se :) Jag hoppas ju väldigt mycket på att jag har rätt, men har haft fel många gåner förut ;)

Roligt köp! Grattis! Jag är intresserad av tanken om du säljer den?
Tack! Den lär säljas, kan hojta när klockorna landar :)
Kul köp, höll koll på den. Seikon är jag nyfiken på om du inte behåller!?
Ja jag tyckte att alla klockor är rätt kul i högen, men två sticker ut. Seikon lär säljas, hojtar när den landar. Lutar nog åt att leta efter en tavla, alt. fixa trasiga tavelpelare först. Men vi kan prata om det :D

Tack! Den lär säljas, kan hojta när klockorna landar :)

Ja jag tyckte att alla klockor är rätt kul i högen, men två sticker ut. Seikon lär säljas, hojtar när den landar. Lutar nog åt att leta efter en tavla, alt. fixa trasiga tavelpelare först. Men vi kan prata om det :D
Cool! Ja jag hör gärna mer när du hunnit gå igenom grejerna.

Hämtade ut denna imorse. 18 K solitt guld, verkar sakna sekundvisare. Inte sett denna modell med lume på visarna så kanske är de bytta , men det är svårt att säga eftersom det inte finns så många ex. Dessa Felsa 693 månfaser brukar vara i LNOS av någon anledning, men denna är i bruksskick.
804AB35E-8FB8-4BDE-AC6E-BDE655F1B386.jpeg

Har bestämt mig för att hålla inköpen av kvartsare till ett absolut minimum för att det är så jobbigt att byta batterier titt som tätt och när man blir sugen på att använda en klocka nog sjutton står den likväl stilla.

Men det skiter sig oavbrutet.

Tre oanvända köpte jag idag, Seiko Calculator med box och allt, billig Vega (CTZ budget) och en grön Giugiaro med alla papper men utan låda.

735A9F26-43DA-455D-AEAB-F826643F796B.jpeg

Har bestämt mig för att hålla inköpen av kvartsare till ett absolut minimum för att det är så jobbigt att byta batterier titt som tätt och när man blir sugen på att använda en klocka nog sjutton står den likväl stilla.

Men det skiter sig oavbrutet.

Tre oanvända köpte jag idag, Seiko Calculator med box och allt, billig Vega (CTZ budget) och en grön Giugiaro med alla papper men utan låda.

735A9F26-43DA-455D-AEAB-F826643F796B.jpeg
Snyggt fångat! Men tycker nästan att pennan är mest intressant i det gänget! :D

Tillbaka
Topp