eNielsen
Guld
Trevlig mido med grym länkFuskar lite och tar de senaste sju dagarnas inköp. En komplett sommartrio - quartz beater, mysig mögel till sommarmiddagarna och en vintage dykare för alla andra fina stunder (på land såklart!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig mido med grym länkFuskar lite och tar de senaste sju dagarnas inköp. En komplett sommartrio - quartz beater, mysig mögel till sommarmiddagarna och en vintage dykare för alla andra fina stunder (på land såklart!)
Tack så hemskt mycket! Finns få saker som får mig att gå igång i vintageväg så som kombinationen Borgel-boett+GF-länkTrevlig mido med grym länk
Härlig duo! Det blir inte bättre än välpatinerat vintage på länkTack så hemskt mycket! Finns få saker som får mig att gå igång i vintageväg så som kombinationen Borgel-boett+GF-länk
Det har du helt rätt i, en kombo som aldrig går ur tidenHärlig duo! Det blir inte bättre än välpatinerat vintage på länk
Härligt !! Kul att se ditt supergooa ur hemma !Nu är Kontikin tillbaka från service. Med sekundvisaren återmonterad.
Tropical eller röd? Mycket fin!
Trop. Får se hur brun den är när den kommer fram. Köpt på rätt risiga bilder.Tropical eller röd? Mycket fin!
Jäklar ja, bra!Trop. Får se hur brun den är när den kommer fram. Köpt på rätt risiga bilder.
Jag tror den kan vara rätt så gyllenbrun i solen.
Hur går det med Heuer projekt?!
Den är hos tidlösa ur i Uppsala. Han ska ge den fullservice och ta tid på sig för att hitta vintage originalvisare. Tror det blir toppen men kommer ta tid troligen. Snart semester också så lär vi vara klar i höst. Men då blir den nog finHur går det med Heuer projekt?!
Jag har kollat på den där många gånger och drömt om den. Inte avundsjuk alls... hoppas hon gillar den och kommer njuta av den!Flickvännens födelsedag närmar sig och tänkte att jag ska försöka putta ner henne i vintageträsket med hjälp av en NOS Certina DS.
Kul! Ja den var ju lite för fin för att bli donator.Inte ’hunnit’ öppna brevlådan sedan i onsdags, så det var en glad överraskning som väntade där på mig ikväll! Den medföljande Swedex vinner knappast något designpris, men den tilltänkta ESA 9180 donatorn, i form av City New Yorker, är givetvis alltför fin för att slakta. Stort tack till @Highvalley för tipset, men alternativ C rycker allt närmre
Hade förväntat mig ’behöver ett nytt batteri’ skick dvs defekt, men tickade på fintKul! Ja den var ju lite för fin för att bli donator.
Ibland har man tur. I enstaka fall betyder t ex "ej testad" att säljaren faktiskt inte har testat klockan.Hade förväntat mig ’behöver ett nytt batteri’ skick dvs defekt, men tickade på fint
Grym!Fyndade en Nivada Wanderer och ett fint band ikväll