Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Utsökt harmoni i det Uret, timvisaren, mm mm...Jamen se där vad som trillade in
Och i lådan fanns ett gammalt band och väntade på just denna klocka. Då får vi se hur länge denna tickar och går
Gårdagens ”fynd”. Har nog aldrig varit så taggad på att en klocka ska anlända...
Verkligen! Men så jäkla svårfångade...Snyggt!
Svårslaget stilrena klockor!
Vill du bli av med dykaren får du gärna hojta!Rätt trevlig lot. Någon som har en sekundvisare till en chronostop över?
Hej, får fundera. m v h LVill du bli av med dykaren får du gärna hojta!
Rätt trevlig lot. Någon som har en sekundvisare till en chronostop över?
Gamla kontakter i huvudstaden. Har tyvärr inte varit ned sedan i oktober i fjol. Fick bild på det jag köpte.Vart hittar man sådant… roliga saker!
Om du har flyt är Marc Nicolet issued med tre kronor på baklocket!Rätt trevlig lot. Någon som har en sekundvisare till en chronostop över?
Tack för tipset. Tyvärr inte några kronor.Om du har flyt är Marc Nicolet issued med tre kronor på baklocket!
Ok kolla noga. Jag hade en med väldigt nötta kronor.Tack för tipset. Tyvärr inte några kronor.
Köpte en till guldklocka även fast jag inte behöver fler, kul Recta med facetterade bandhorn!
Framförallt eftersom jag väldigt sällan använder eleganta guldklockor, men gillar ju ändå guld så kan inte låta bli att samlaKan ju diskuteras hur många som verkligen behöver mer än en klocka. Men ändå hamnar vi här!
Väldigt trevlig Recta!
Fy tusan så fin! Roliga gamla bordsur är nåt jag nyligen fått upp ögonen för, och den där var helt klart i min smak! Grattis!Mitt första inlägg på sidan tillägnar jag detta vackra bordsur från Jaeger som jag nyligen ropade hem på auktion.
Dags att investera i en ultraljudstvätt! Funkar säkert lika bra på tant-DNA som på gubb-DNA.Fångade in ytterligare en dam-Certina, denna gång Quartz och på länk!
Detta var nog den smutsigaste klocka jag köpt, mycket urk i den länken
Var det den på Tradera häromdagen? Jag tänkte på den ett tag, sjukt snygg, riktigt snygg länk också! Glad att den kom till ett bra hem!Fångade in ytterligare en dam-Certina, denna gång Quartz och på länk!
Detta var nog den smutsigaste klocka jag köpt, mycket urk i den länken
Det var det! Ja länken var mycket det jag högg påVar det den på Tradera häromdagen? Jag tänkte på den ett tag, sjukt snygg, riktigt snygg länk också! Glad att den kom till ett bra hem!
Rätt tänkt av dig! Med tanke på hur svårt det kan vara att hitta rätt damlänk till klockor så kan en bra länk göra mer än halva klockan för mig!Det var det! Ja länken var mycket det jag högg på