Ska väl vara en länk med svarta rektangulära pvd inlägg, om jag googlat rätt?Kan bara hålla med, har en själv (haft två). Vet någon av er vilken länk som är original? Aldrig sett två med samma länk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska väl vara en länk med svarta rektangulära pvd inlägg, om jag googlat rätt?Kan bara hålla med, har en själv (haft två). Vet någon av er vilken länk som är original? Aldrig sett två med samma länk
Mysteriet tätnarSamma här
Har du en länk? Vore kanonSka väl vara en länk med svarta rektangulära pvd inlägg, om jag googlat rätt?
"STEALTHY~1976 CITIZEN 67-9119 HI BEAT CHRONOGRAPH – RETROWATCHGUY" https://www.retrowatchguy.com/products/stealthy-1976-citizen-67-9119-hi-beat-chronographHar du en länk? Vore kanon
Edit: no pun intended
Tack! Riktigt annorlunda"STEALTHY~1976 CITIZEN 67-9119 HI BEAT CHRONOGRAPH – RETROWATCHGUY" https://www.retrowatchguy.com/products/stealthy-1976-citizen-67-9119-hi-beat-chronograph
Ja den där ser man inte så ofta på klockor till salu.Tack! Riktigt annorlunda
Ser väldigt fin ut!Den är väldigt fin. Kul att den kommer till KS! Den skickas imorgon
Grym, skulle jag kalla den! Hojta om du tröttnar.Vad ska man kalla denna, golfbolls tavla?
Mycket att gilla - feta luggar, kul tavla och EPSA kompressor boett!
Cool tavla. Och coola sifferindexVad ska man kalla denna, golfbolls tavla?
Mycket att gilla - feta luggar, kul tavla och EPSA kompressor boett!
KompisDagens leverans.
Med lite kärlek kan de nog bli trevliga bägge 2.
Inkl sliten men mysig Italiensk länk.
Normalt brukar visare med "pilspets" sitta i minutregistret medan man har raka visare i sekundregistret, så visaren som sitter till vänster på din klocka borde nog egentligen sitta till höger.Dagens paket - kommer lämnas till uris för ny lume, krona och rengöring inom kort men annars gillar jag. Frågan är om man ska försöka jag rätt på korrekt visare till högra subdialen.
Fel ställe.Äntligen kom så den förlorade klockan hem till pappa....många turer över från England men det är för lång historia för att dra här!
Många bilder så håll till godo...
Fan, det gick för fort!Fel ställe.