Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, den är grym!Nu är @hejsam 's gamle räv hemma igen på forumet
Jag tror jag peakat för ett tag. Fem (5!) NOS Gay Freres Oysters!!! I 12mm förvisso, men för mig som älskar damklockor med det bandmåttet är det här som julafton fem gånger om!
Ah nej det är "bara" en svensktillverkad Oyster jag fick som bonus som är en av dom tack så mycket! Helt klart en okej Tisdag!Vadå 5, det är väl 6 på bilden?
Grattis!
Grymt trevlig! Jag föreslår att du och jag postar en dagens vintage klocka med våra fynd imorgon och börjar fenomenet GF Onsdagar!Blev GF länk här med! Trevlig stretch-Oyster på 16mm
Det låter som en plan! Ska kika vilken klocka den ska sitta på när jag kommit hemGrymt trevlig! Jag föreslår att du och jag postar en dagens vintage klocka med våra fynd imorgon och börjar fenomenet GF Onsdagar!
Ser fram emot det, 16mm är min största svaghet efter 12mm. Jag kommer nog köra på minst tre på varje arm för att firaDet låter som en plan! Ska kika vilken klocka den ska sitta på när jag kommit hem
Hoppas på bild med hjälp av självutlösare och stativ.Ser fram emot det, 16mm är min största svaghet efter 12mm. Jag kommer nog köra på minst tre på varje arm för att fira
Stativ vet jag inte, men båda armar kommer vara involverad något sätt lovar jag!Hoppas på bild med hjälp av självutlösare och stativ.
Den var riktigt trevlig, letar 16mm alternativ till bonklip till mina små rackare och denna var ju riktigt bra.Blev GF länk här med! Trevlig stretch-Oyster på 16mm
Dessa är väldigt trevliga! kan rekommendera. Även om bonklip är en personlig favorit för migDen var riktigt trevlig, letar 16mm alternativ till bonklip till mina små rackare och denna var ju riktigt bra.
Så det var dig jag budade mot tyckte jag kände igen namnet. La mig lite väl tidigt.. Fint köp!Kvällens köp: Travita i superkompressor-boett. Kul fynd
Ser ut att ha ganska rejäla bandhorn också.
Det gjorde du rätt iSå det var dig jag budade mot tyckte jag kände igen namnet. La mig lite väl tidigt.. Fint köp!
Du vet var jag finns om du råkar tröttnaDet gjorde du rätt i
Tar gärna över den i mitten om du skulle vilja bli av med den!Det måste vara bra länkväder i luften jag har lite oflyt dock för jag har bara en enda 18mm bandstift hemma just nu
Ledsen för sent svar och tack för erbjudandet, men jag har bestämt mig att behålla just den för stunden. Tack för visat intresseTar gärna över den i mitten om du skulle vilja bli av med den!
Svårt att hitta mer prisvärt sett till funktion, automatisk flyback chrono! Min säger hej!Dök upp idag, ska fortsätta polera glaset någon dag
Svårt att hitta mer prisvärt sett till funktion, automatisk flyback chrono! Min säger hej!
Kan bara hålla med, har en själv (haft två). Vet någon av er vilken länk som är original? Aldrig sett två med samma länkDök upp idag, ska fortsätta polera glaset någon dag
Jag vet tyvärr inteKan bara hålla med, har en själv (haft två). Vet någon av er vilken länk som är original? Aldrig sett två med samma länk
Samma härJag vet tyvärr inte