Nivada Antarctic med tundra tavla. Kunde bara inte låta bli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hjälpte Heuern upp lite kul att den landade på forumet!
Tur att du är snålHjälpte Heuern upp lite kul att den landade på forumet!
Jag kanske blir en bankir med fet plånbok i nästa liv! Då har du inte en chans!Tur att du är snål
Haha nä… Skojade såklart baa men det fattade du.Jag kanske blir en bankir med fet plånbok i nästa liv! Då har du inte en chans!
Snygga!! Dam-size?Tradera-trålandet slutade bra igår! Två väldigt fina klockor på väg hem
Den omärkta är 28mm exkl kronan och Runa är 34mm cirka!Snygga!! Dam-size?
Den översta var riktigt läcker. Boettmaterial?Den omärkta är 28mm exkl kronan och Runa är 34mm cirka!
Ja den såg väldigt trevlig ut. Skicket är inte dumt heller. Ska vara stål enligt säljaren.Den översta var riktigt läcker. Boettmaterial?
Ställer mig i kö när du tröttnar på den mindreSnygga!! Dam-size?
Lägger det på minnet!Ställer mig i kö när du tröttnar på den mindre
Stod staybrite i baklocket vill jag minnas?Ja den såg väldigt trevlig ut. Skicket är inte dumt heller. Ska vara stål enligt säljaren.
Den är i staybrite stål enligt lockets märkning. Hängde med en liten stund på den också. Ångrade nästan att jag släppte så tidigt, kaffepengar Storleken avskräckte dock litegrann plus att annat lockade..Ja den såg väldigt trevlig ut. Skicket är inte dumt heller. Ska vara stål enligt säljaren.
Jag var inte direkt efter dig, var med en liten sväng bara Ska bli kul att kika på den där när vi ses!Haha nä… Skojade såklart baa men det fattade du.
Ska jag vara ärlig fick du mig att höja mitt Max från 21 till 23 men hade inte gått längre.
Ja det blir kul att ses snart Länge sedan!Jag var inte direkt efter dig, var med en liten sväng bara Ska bli kul att kika på den där när vi ses!
Återkom gärna om det fanns någon signatur under huven! Aldrig sett dom där omärkta tidigare. Dock i princip likadana från Movado och snarlika från Zenith samt Eterna. Kanske kan va någon slags prototyp...Den omärkta är 28mm exkl kronan och Runa är 34mm cirka!
Återkommer med bilder när den landat !Återkom gärna om det fanns någon signatur under huven! Aldrig sett dom där omärkta tidigare. Dock i princip likadana från Movado och snarlika från Zenith samt Eterna. Kanske kan va någon slags prototyp...
Coolt bandNytt in! Köpte jag den för bandet eller klockan
Speciellt i alla fall!Coolt band
Speciellt i alla fall!
Edit:
Märkte nu att det är fasta bandstift. F****ck.
Jag köpte den alltså för klocka om ni någon tvekade
Nä, klassiskt Certina-mått på 11 mm. Dealar med @240snusit som hade ett i gömmorna. Tack ändå!14mm bandbredd eller?
Isf har jag NOS pigskin du kan få mot mindre bidrag till BCF
Jäklar, vilken förändring. Snyggt fångat! Hade förra ägaren använt den som knäpuck eller?Ibland får man chansa mer än vanligt på att det finns nån slags potential.
Haha men jaa! GrattisIbland får man chansa mer än vanligt på att det finns nån slags potential.