• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens köptråden!

Grymt! Helstål också? Den ser inte kromad ut. Nåt slags Tropic vore väl mest lämpligt? Annars hade jag kanske kört ett orange perlon för att matcha minuträlsen.
Tackar! Jajamen den är helt och håller stainless. Funderar också på tropic eller dylikt vintagegummi, alternativt något canvasband kanske?

"fyndade" precis den här på auktion. Måste leta nya visare, och det är ju inget toppskick på modellen...

Skärmavbild 2017-12-03 kl. 14.11.08.png

Det har tydligen handlas många klockor i helgen. Själv budade jag hem denna Prestige, Jump hour. Jag har kollat lite efter en jump hour som inte känts alltför crazy. Fynd, tja det visar sig. Dessa har dock emellanåt gått för betydligt större pengar än jag gav, möjligen har de då haft mer krom kvar.
Screenshot_20171201-225009.png

Grattis, jag tyckte priset blev helt ok. Grymma klockor och nu får du posta lite bilder i hyllningstråden för modellen. :)

https://klocksnack.se/threads/certina-ds-“where-it-all-began”.42119/

Mina två fightas absolut uppe bland favoriterna i lådan.
IMG_20160320_141310_182.jpg
20151203_133740-1.jpg
Jo det blir till att posta där när den kommer hem, har lusläst DS-tråden, därför jag blev så sugen! ;) Ska bli spännande att se vad den har för serienummer och vad som står på insidan av boettlocket!

Tillbaka
Topp